رئیس تیم فروش | - جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
شرح مسئولیتها و وظایف: - برنامه ریزی در جهت تحقق پلن فروش و بررسی استراتژی شرکت و برنامه جامع فروش
- تدوین برنامه های فروش برای تحقق پلن کارشناسان و فروشگاه های مربوطه
- فروش محصولات لوازم خانگی به مشتریان بالقوه و بالفعل
- مذاکره حضوری و تلفنی با مشتریان برگزیده شعبه جهت فروش محصولات
- ثبت سفارشات مشتریان به کارشناس فروش مربوطه
- بررسی فرم افزایش اعتبار مشتریان و ارسال به مدیران منطقه و کشوری
- نظارت بر انجام پیگیریهای لازم جهت تحویل کالا به مشتریان
- دارا بودن آگاهی و دانش کافی نسبت به مشخصات و قیمت محصولات مختلف شرکت و بازار و ارایه راهنمایی های لازم به مشتریان
- مطالعه و به روز رسانی اطلاعات در مورد مشخصات و قیمت محصولات صنعت لوازم خانگی
- تدوین گزارش تلفیقی از نظرات مشتریان
- بررسی ریسکها و فرصتها فروش
- ارائه نظرات مشاوره ای به مدیران مربوطه جهت برنامه ریزی فروش
- توسعه شایستگیها متناسب با تغییر و تحولات بازار
- بررسی پلن فروش کارشناسان و فروشگاه ها با عملکرد و بازخورد به آن ها
شهرهای مورد نیاز: - اصفهان، خوزستان، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران
| - حقوق ثابت
- پورسانت
- بیمه
- بیمه تکمیلی
- مزایای انگیزشی و مناسبتی
- هزینه ناهار
- هزینه ایاب وذهاب
- ترجیحا سابقه کار در صنعت لوازم خانگی
- ماموریت کاری دارد
|
کارشناس فروش | - جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
شرح مسئولیت و وظایف: - آشنایی با اصول توسعه، تجهیز و مرچندایزینگ فروشگاه
- فروش محصولات لوازم خانگی به مشتریان بالقوه و بالفعل
- مذاکره حضوری و تلفنی با مشتریان جهت فروش محصولات
- ثبت سفارشات تلفنی و حضوری مشتریان در فرم مربوطه و امکان سنجی و اعتبار آن قبل از تعهد به مشتری
- انجام پیگیری های لازم به منظور تحویل به موقع محصولات به مشتری مطابق زمانبندی مورد توافق
- ارائه گزارش بازدیدها و جلسات برگزار شده با مشتریان به رئیس فروش
- حضور در محدوده فروش جهت جذب مشتریان جدید و ارجاع به واحد مربوطه
- مطالعه و به روز رسانی اطلاعات در مورد مشخصات و قیمت محصولات صنعت لوازم خانگی
- انجام جست و جوهای لازم در اینترنت جهت آگاهی از قیمتها و مشخصات برندهای مشابه
- تدوین گزارش از نظرات مشتریان در خصوص وضعیت و روندهای بازار در خصوص محصولات مختلف
- بررسی ریسکها و فرصتها فروش
- ارایه نظرات مشاوره ای به مدیران مربوطه جهت برنامه ریزی فروش
شهرهای مورد نیاز: - مشهد، اصفهان، اهواز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، رشت، لرستان، اراک، همدان، شیراز، کرمان، هرمزگان، یزد، شهرکرد
| - حقوق ثابت
- پورسانت
- بیمه
- بیمه تکمیلی
- مزایای انگیزشی و مناسبتی
- هزینه ناهار
- هزینه ایاب وذهاب
- ترجیحا سابقه کار در صنعت لوازم خانگی
- ماموریت کاری دارد
|
مسئول فروشگاه | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
شرح مسئولیتها و وظایف: - فروش محصولات لوازم خانگی به مشتریان بالقوه و بالفعل
- مذاکره با مشتریان و ارایه راهنماییهای لازم در خصوص محصولات مختلف
- ثبت سفارشات مشتریان در سامانه در خصوص نحوه تحویل کالا
- انجام پیگیریهای لازم به منظور تحویل به موقع محصولات به مشتری مطابق زمانبندی مورد توافق
- دارا بودن آگاهی و دانش کافی نسبت به مشخصات و قیمت محصولات
- مطالعه و به روز رسانی اطلاعات در مورد مشخصات و قیمت محصولات
- انجام جست و جوهای لازم در اینترنت جهت آگاهی از قیمتها و برندهای مشابه
- انجام اقدامات لازم در حفظ و نگهداری فروشگاه
- ایجاد اقدامات لازم در خصوص محیط مناسب فروشگاه به منظور بهبود تجربه مشتری
- ارایه گزارش در خصوص خرابی تجهیزات، دکور و تابلو فروشگاه به واحدهای مربوطه
- توسعه شایستگی ها متناسب با تغییر و تحولات بازار
- مشارکت فعال در کلاسها و برنامه های آموزشی شرکت
- مشارکت در فرآیند بازاریابی و توزیع تراکت و بروشور بین مشتریان
شرایط احراز: - حداکثر 35 سال سن
- مدرک تحصیلی حداقل دیپلم
شهرهای مورد نیاز: - مرکزی (ساوه، شازند، محلات، زرندیه)
- همدان (قروه درگزین، بهار)
- لرستان (بروجرد، دورود،الیگودرز، ازنا)
- اصفهان (اصفهان، کاشان، دولت آباد، نایین، نطنز، خمینی شهر، شهر درچه، نجف آباد(گلدشت)، شهرضا، مبارکه، دیزیچه، گلپایگان، خوانسار، فولادشهر، زرین شهر)
- یزد (یزد)
- چهارمحال و بختیاری (شهرکرد، کیار (شلمزار))
- خوزستان (اهواز، دزفول، آبادان، بندر ماهشهر، بندر امام خمینی، بهبهان، اندیمشک، خرمشهر، ملاثانی، رامهرمز، مسجدسلیمان، کوت عبداله)
- شیراز (شیراز، مرودشت، جهرم، ممسنی، مهر، صفاشهر، میمند، فسا، آباده، نی ریز، اقلید، لامرد،استهبان ، داراب، فراشبند)
- کرمان (سیرجان، رفسنجان، بم ، انار، زرند، کهنوج، بردسیر، رابر، راور)
- هرمزگان ( قشم، بستک)
- بوشهر (پارسیان، برازجان، کنگان، بوشهر، گناوه، دیلم)
- خراسان رضوی (مشهد، سبزوار، قدمگاه، چناران، نیشابور، بردسکن)
- سیستان و بلوچستان(زاهدان ، انارک)
- خراسان شمالی (بجنورد، اسفراین)
- خراسان جنوبی (بیرجند، سربیشه، فردوس، قائنات)
- تبریز (تبریز، مراغه، آبش احمد، میانه ، اهر ، شبستر، سراب ، آذرشهر، ورزقان)
- ارومیه (ارومیه،مهاباد، بوکان، پیرانشهر، سردشت،خوی، میاندوآب، نقده، ماکو)
- اردبیل (اردبیل، مشگین شهر، نیر، پارس آباد، خلخال، گرمی، نمین)
- تهران (تمام مناطق 22 گانه تهران (به ویژه مناطق بورس و لوازم خانگی) جمهوری، شریعتی، حکیمیه، امین حضور)
- قم (محله های پردیسان، شریعتی، کیوانفر، سعیدی)
- مازندران (ساری، سرخرود، بابل، آمل، قائمشهر، کلاردشت، جویبار، امیرکلاه، تنکابن، بهشهر، نوشهر، نور، چالوس، نکا، بابلسر، محمود اباد، فریدونکنار، عباس آباد،زیرآب، رامسر، گلوگاه، بهنمیر)
- گلستان (گرگان، گنبدکاووس، علی آباد، کلاله، آزادشهر، کردکوی، ترکمن، آق قلا، مینودشت، گالیکش، بندر گز، مراوه تپه)
- سمنان (شاهرود، سمنان، دامغان، گرمسار، مهدی شهر)
- گیلان (رشت، لوشان، لشت نشاء، اسالم، لاهیجان، پره سر، خشکبیجار، بندرانزلی، لنگرود، رودسر، کلاچای، صومعه سرا، آستانه اشرفیه، آستارا، فومن، رودبار، خمام، رضوانشهر، ماسال، سیاهکل، منجیل، تالش)
- البرز (کرج)
| - حقوق ثابت
- پورسانت
- بیمه
- بیمه تکمیلی
- مزایای انگیزشی و مناسبتی
- هزینه ناهار
- هزینه ایاب وذهاب
- ترجیحا سابقه کار در صنعت لوازم خانگی
- ماموریت کاری دارد
|
رئیس آموزش فروشگاهی | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
شرح مسئولیت و وظایف: - تسلط به مباحث و فرآیندهای آموزش، مربی گری، مانیتورینگ
- تسلط به مباحث فروش، بازاریابی
- تسلط و توانایی خلق محتوا، نوشتن و ویرایش
- تسلط و اعتماد به نفس
- ارائه محتوای آموزشی
- آشنایی با نیازسنجی آموزشی نیروهای فروشگاهی
مهارت های مورد نیاز: - مهارت های ارتباطی قوی
- قدرت بیان
- مسلط به دوره های زبان بدن
- مسلط به برگزاری دوره های آموزشی بر اساس نیاز سنجی
- آشنا به مباحث فروش و بازاریابی
- تسلط بر آمار توصیفی
محل خدمت: | - حقوق ثابت
- پورسانت
- بیمه
- بیمه تکمیلی
- مزایای انگیزشی و مناسبتی
- هزینه ناهار
- هزینه ایاب وذهاب
- ترجیحا سابقه کار در صنعت لوازم خانگی
- ماموریت کاری دارد
|
کارشناس ارشد منابع انسانی (تخصص در جذب نیرو) | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
شرح مسئولیت و وظایف: - جذب پرسنل فروشگاهی
- مدیریت امور اداری پرسنل جذب شده
- برنامه ریزی و طراحی روش های نگهداشت نیروی انسانی فروشگاهی
- همکاری بین واحدی و نظارت بر ارتقاء و تنزل نیروهای فروشگاهی
- اجرای روشهای انگیزه بخشی نیروهای فروشگاهی
- توسعه روشهای غنی سازی شغلی
- بهبود کیفیت سبک زندگی کاری و کارآمدی پرسنل فروشگاهی
مهارت های مورد نیاز: - تسلط به قوانین کار
- مسلط به کلیه فرایندهای جذب و استخدام
- مسلط به مصاحبه های ورود و خروج
- قابلیت مدیریت (تیم سازی، واگذاری و تقسیم وظایف)
- آشنایی با تست های روانشناسی و تحلیل نرم افزاری
- مسلط به فرآیندهای آموزش کارکنان و موارد انگیزشی، قدرت حل مساله
محل کار: - تهران، تبریز، ساری، گرگان، شیراز، کرمان، اراک
| - حقوق ثابت
- پورسانت
- بیمه
- بیمه تکمیلی
- مزایای انگیزشی و مناسبتی
- هزینه ناهار
- هزینه ایاب وذهاب
- ترجیحا سابقه کار در صنعت لوازم خانگی
- ماموریت کاری دارد
|