ورزشی

اسلامی: اردوی انتخابی تیم ملی والیبال بانوان در قرنطینه کامل برگزار خواهد شد

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 13:12 منتشر شده در مورخ: 1400/03/29 شناسه خبر: 1744736 تست PCR برای کادر فنی و همه عوامل اسلامی: اردوی انتخابی تیم ملی والیبال بانوان در قرنطینه کامل برگزار خواهد شد اسلامی: اردوی انتخابی تیم ملی والیبال بانوان در قرنطینه کامل برگزار خواهد شد سرپرست تیم ملی بانوان تاکید کرد از این پس اردوی انتخابی تیم ملی بانوان در قرنطینه کامل برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اردوی دوم انتخابی تیم ملی والیبال بانوان که از ظهر روز 16 خرداد با حضور ٢٨ بازیکن به مدت 10 روز آغاز شده بود، ظهر روز پنج‌شنبه 27 خردادماه به پایان رسید.

اردوی سوم انتخابی تیم ملی بانوان درحالی از فردا یکشنبه ۳۰ خرداد ماه آغاز می‌شود که با تصمیم کادرفنی از این پس اردوی تیم ملی بانوان در قرنطینه کامل برگزار خواهد شد.

صدیقه اسلامی سرپرست تیم ملی بانوان در این خصوص گفت: با توجه به اوج گیری شیوع کرونا، از این پس اردوی تیم ملی بانوان در قرنطیه کامل برگزار می‌شود. بر این اساس ورود و خروج ورزشکاران از کمپ تیم‌های ملی و نیز تردد و حضور افراد متفرقه در اردو ممنوع می‌باشد.

ضمن این که کادر فنی و همه عوامل پشتیبانی با جواب تست منفی PCR در کمپ تمرین تیم ملی بانوان حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1744736 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن