سیاسی

اسلامی: لیست خانه‌های خالی به سازمان امور مالیاتی ارسال شده است

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ – ۱۳:۲۴ اسلامی: لیست خانه‌های خالی به سازمان امور مالیاتی ارسال شده است

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سامانه جامع املاک و اسکان مورد بهره برداری قرار گرفته، تاکید کرد: در دو مرحله لیست خانه‌های خالی را از طریق سیستم به سازمان امور مالیاتی ارسال کردیم.

اسلامی: لیست خانه‌های خالی به سازمان امور مالیاتی ارسال شده است

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون ساماندهی بازار مسکن و طرح ملی مسکن، اظهار داشت: روندی که مردم حساب باز می‌کنند و پول به حساب واریز می‌کنند، سرعت گرفته است و با اطلاع رسانی گسترده ای که صورت گرفته، ما در دو گروه اصلی مردم را تعیین تکلیف کردیم.

وی افزود: یک گروه آنهایی که زمین در اختیارشان قرار گرفت و در مجموع ۱۳۵ هزار نفر هستند که در زمین‌هایشان در حال ساخت هستند و یا در حال تحویل گرفتن زمین هستند. ۲۶۵ هزار نفر نیز به پروژه ها معرفی شدند و در حال معرفی هستند و بعد از اینکه پرونده تشکیل می‌دهند، به پروژه متصل می‌شوند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه خانه‌های بخشی از این افراد ساخته و تحویل داده شده است، تصریح کرد: حدود ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحدی که افتتاح شد از همین نوع است و امیدواریم برای باقی مانده واحدها هم مردم پرداخت‌های خودشان را به موقع انجام دهند تا سازنده بتواند پروژه را تکمیل کند و در زمان بندی تعیین شده، خانه‌ها را به ۴۰۰ هزار نفری که متعهد هستیم تحویل دهیم.

اسلامی در پایان تاکید کرد: سامانه جامع املاک و اسکان مورد بهره برداری قرار گرفته و بارگذاری شد و در دو مرحله لیست خانه‌های خالی را از طریق سیستم به سازمان امور مالیاتی ارسال کردیم. از نظر ما لیستی که ارائه شده یک لیست پالایش شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن