اجتماعی

اصرار برای تجمع مراسم تشییع در روزهای کرونایی تلخ پایتخت

پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ – ۱۴:۰۰ اصرار برای تجمع مراسم تشییع در روزهای کرونایی تلخ پایتخت

در شرایطی که تهران در این روزها با آمار گسترده ابتلا و همچنین فوت ناشی از شیوع بیماری کووید 19 مواجه است، همچنان برخی افراد به برگزاری تجمعات برای مراسم تشییع اصار دارند.

اصرار برای تجمع مراسم تشییع در روزهای کرونایی تلخ پایتخت

به گزارش خبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، تهران در این روزها با آمار گسترده ابتلا و همچنین فوت ناشی از شیوع بیماری کووید 19 مواجه است و حتی کار به جایی کشید که یک هفته برخی اصناف تعطیل شدند و قرار است از شنبه نیز قانون اجبار همگان به ماسک زدن اجرا شود اما در چنین شرایطی همچنان برخی تجمعات در حال برگزاری است.

مثلا در پی فوت یوسف مردانی یکی از بزرگان دراویش گنابادی، بعضی از حامیان و بزرگان این فرقه بدون توجه به وضعیت فوق حاد همه‌گیری کرونا در تهران اقدام به انتشار فراخوان برای حضور و تجمع دراویش برای مراسم تشییع یادبود وی کردند.

این فراخوان‌ها موجب شد تا جمعیت زیادی برای مراسم تدفین این شیخ فرقه گنابادی در بهشت زهرا(س) بدون رعایت فاصله‌گذاری و پروتکل‌های بهداشتی تجمع کنند.

این تجمع در حالی صورت گرفته که کرونا در این روزها پیاپی رکوردشکنی‌ می‌کنند و فقط در شبانه روز گذشته بیش از 4 هزار نفر به این ویروس دچار شده‌اند و در شرایطی که همگان به رعایت توصیه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید دارند و شهر تهران در حالت نیمه تعطیل قرار گرفته بزرگان فرقه به تجمع و حضور در مراسم این شیخ اصرار کرده‌اند.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن