سیاسی

اطلاعیه‌های شماره۴۷ و ۴۸ ستاد انتخابات| تفاوتی بین شعب اخذ رای سیار و ثابت نیست

جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۶:۵۳ اطلاعیه‌های شماره۴۷ و ۴۸ ستاد انتخابات| تفاوتی بین شعب اخذ رای سیار و ثابت نیست

بر اساس اطلاعیه شماره ۴۸ ستاد انتخابات کشور نحوه اخذ رأی و بررسی مدارک در شعب سیار هیچگونه تفاوتی با شعب اخذ رأی ثابت ندارد.

اطلاعیه‌های شماره۴۷ و ۴۸ ستاد انتخابات| تفاوتی بین شعب اخذ رای سیار و ثابت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس اطلاعیه شماره ۴۷ ستاد انتخابات کشور، حضور نمایندگان محترم نامزدها در شعب اخذ رأی به همراه کارت شناسایی صادره از سوی هیأت نظارت مربوطه و رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز است. نمایندگان محترم نامزدهای انتخاباتی می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، بدون دخالت در امور اجرایی، مراتب را به هیأتهای اجرایی یا نظارت شهرستان یا بخش کتباً گزارش کنند.

متن کامل اطلاعیه شماره ۴۷ ستاد انتخابات کشور بدین شرح است:
براساس ماده ۵۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، حضور نمایندگان محترم نامزدها در شعب اخذ رأی به همراه کارت شناسایی صادره از سوی هیأت نظارت مربوطه مجاز است و این افراد می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی تا پایان زمان اخذ رأی و شمارش آراء و تنظیم صورت جلسه در محل شعبه حضور داشته باشند.
همچنین اعضای شعب اخذ رأی و نمایندگان فرماندار ترتیبی اتخاذ نمایند تا این نمایندگان درمحل مناسبی استقرار یابند. نمایندگان محترم نامزدهای انتخاباتی نیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، بدون دخالت در امور اجرایی، مراتب را به هیأتهای اجرایی یا نظارت شهرستان یا بخش کتباً گزارش نمایند.

همچنین در متن اطلاعیه شماره ۴۸ ستاد انتخابات کشور آمده است: به آگاهی اعضای محترم شعب اخذ رأی سیار در حوزه های انتخابیه مرحله دوم انتخابات می رساند که نحوه اخذ رأی و بررسی مدارک در شعب سیار هیچگونه تفاوتی با شعب اخذ رأی ثابت ندارد و لذا از رأی دهندگان گرامی حتی در بیمارستانها و پادگانها نیز صرفاً در قبال ارائه شناسنامه و کد ملی باید رأی گیری بعمل آید .

مجدداً تأکید می نماید که متولدین۲۱-۰۶-۱۳۸۱و ما قبل از آن می توانند در انتخابات شرکت نمایند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن