سیاسی

اظهارات وقیحانه ترامپ علیه ایران ناشی از عدم تعادل روانی و ترس است

دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ – ۱۵:۴۴ اظهارات وقیحانه ترامپ علیه ایران ناشی از عدم تعادل روانی و ترس است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه اظهارات وقیحانه ترامپ علیه ایران ناشی از عدم تعادل روانی و ترس است، گفت: ملت ایران هیچ گاه مرعوب تحریم ها، بدعهدی ها و تهدیدات نظامی امریکا نشده است.

اظهارات وقیحانه ترامپ علیه ایران ناشی از عدم تعادل روانی و ترس است

احمد علی مقدم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در رابطه با اظهارات وقیحانه رئیس جمهور آمریکا علیه کشور ایران، اظهار داشت: استفاده از الفاظ رکیک و تهدید چند باره ایران از سوی ترامپ احمق که تعادل روانی ندارد نشانه عجز و ترس امریکا از قدرت ایران است که هر از چندگاهی این یاوه گویی ها را بیان می کند.

وی افزود: در طول تاریخ، ملت ایران هیچ‌گاه مرعوب تحریم ها، بدعهدی ها و تهدیدات نظامی امریکا نشده است و اکنون نیز تره‌ای برای حرف‌های بی اساس ترامپ که کفایت روانی و جسمی ندارد خرد نخواهند کرد. ترامپ قمار باز در طی این چهار سال هیچ گاه تعادل روانی و رفتاری درستی نداشته است چه برسد که حالا به بیماری کرونا نیز مبتلا شده است و به علت دریافت داروهای کورتونی از تعادل روانی خارج شده و به لفاظی و ارعاب متوسل شده است.

مقدم با تاکید بر اینکه در حال حاضر هر اقدامی از جانب دولت ترامپ انتخاباتی است، گفت: فاصله ۱۲ درصدی ترامپ با رقیبش سبب شده است تا ترامپ تلاش کند با توهین به ایران و غیرعادی جلوه دادن شرایط ،فاصله انتخاباتی با بایدن را کاهش دهد.

وی یادآور شد: شکست ترامپ در نظرسنجی ها و مطرح کردن موضوع تقلب در انتخابات ۱۳ آبان همه دال بر نگران بودن وی از شکست خوردن در انتخابات پیش رو دارد لذا ترامپ لاابالی هر چرندیاتی می‌گوید تا شرایط به نفع او تمام شود ولی غافل از اینکه نه تنها این ادبیات برای ایران رنگی ندارد بلکه سبب کم شدن محبوبیتش در بین مردم کشور خود نیز شده است.

وی با اشاره به اینکه سیاست ترامپ فشار حداکثری و محدود کردن هر چه بیشتر روابط کشورها با جمهوری اسلامی ایران است، یادآور شد: سیاست اصلی رئیس جمهور آمریکا فشار حداکثری علیه ایران است و احساس می‌کند این فشار با محدودیت‌هایی که در تحریم‌های نفتی و جلوگیری از همکاری شرکت‌های مختلف با ایران انجام می‌دهد می‌تواند بر روی وضعیت اقتصادی ما تأثیر بگذارد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان بیان کرد: متأسفانه بعضی از مسئولان کشور، به جای توجه به ظرفیت‌های داخلی امیدوار به تغییر و تحولات در سیاست‌های خارجی و انتخابات آتی ایالات متحده آمریکا هستند و فکر می کنند راه حل گذشت از بحران‌های اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم، چشم دوختن به قدرت‌های خارجی است ولی سال‌ها و فرصت‌های زیادی با این تصور غلط از دست رفت و از ظرفیت‌های بزرگ داخلی غفلت شد و متأسفانه به این سیاست‌های اشتباه همچنان ادامه می‌دهند.

مقدم با بیان اینکه بزودی قدرت پوشالی امریکا فرو خواهد ریخت و پایانی بر تفکر لیبرالی و وادادگی غربزدگان کدخدا پرست خواهد شد، تاکید کرد: ترامپ سیاست «لبه پرتگاه» و تهدید نظامی را علیه ایران به کار گرفت و این سیاست را تا آخرین حد خود پیش برد و همه کشورها حتی متحدان خود را تهدید کرد که در صورت خرید نفت از ایران، مجازات خواهند شد ولی تا الان نزدیک ده بار نفتکش های ایران تا بیخ گوشِ حیاط خلوت امریکا یعنی ونزوئلا رفته و برگشته اند و ترامپ هم هیچ غلطی نکرده است لذا اتخاذ چنین سیاست هایی از سوی ترامپ تازگی ندارد و به فرموده امام راحل «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند».

وی تشریح کرد: ترامپ ادعا کرده است که اگر ایران بخواهد کاری کند بلایی به سرش می‌آوریم که تا حالا سابقه نداشته باشد ولی انگار ترامپ احمق فراموش کرده است که وقتی سربازانش را در خلیج همیشه فارس دستگیر کردیم چطوری خودشان را خیس کرده بودند و مثل بچه گریه می کردند؛ یادت نرفته است که چطور پهپاد گلوبال هاک و پایگاه عین الاسد را زدیم که برق از چشمانت پرید و انتقام سخت سردار سلیمانی نیز بارها تکرار خواهد شد پس بنابراین، اقتدار و مقابله با سیاست های وحشیانه امریکا تنها راه پاسخگویی به هتاکی های نابخردانه ترامپ است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان با اشاره به اینکه ملت ایران مرعوب ادبیات مستبدانه و وقیحانه ترامپ نخواهند شد، خاطر نشان کرد: ایران نه از ناوهای هواپیمابر امریکا می ترسد و نه از تحریم های ظالمانه عقب نشینی می کند بلکه امروز امریکا باید بداند در برخورد با ایران باید رفتارها و محاسبات خود را هزار بار بسنجد تا دچار اشتباه نشود. جهان در آستانه ظهور است و روزی جهان از چنگال ترامپ ها و شغالها رهائی خواهد یافت و مکتبهای شیطانی به حول و قوه الهی به زودی برچیده خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن