اقتصادی

افزایش ارزش سهام بازارهای بورس آسیا و اروپا

پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ – ۱۷:۰۵ افزایش ارزش سهام بازارهای بورس آسیا و اروپا

امروز ارزش سهام بازارهای بورس آسیا و اروپا با خوش بینی بازار به تصویب محرک های اقتصادی و نیز مقابله با بیماری کووید 19 رشد کرد.

افزایش ارزش سهام بازارهای بورس آسیا و اروپا

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، امروز ارزش بازارهای بورس اروپا تحت تاثیر خوش بینی به برنامه های حمایتی در زمان «بایدن» رئیس جمهور آمریکا افزایش یافت و سرمایه گذاران چشم به بانک مرکزی اروپا دوخته اند تا اقداماتی را برای سلامت اقتصادی منطقه یورو انجام دهد.

امروز شاخص سهام یورو استاکس 600 به میزان 0.4 درصد افزایش یافت و رکورد جدیدی را از زمان فوریه تاکنون ثبت کرد و ارزش سهام بخش های تکنولوژی، مسافرت، خدمات رفاهی و خودروسازی نیز بیشترین افزایش ارزش را داشتند.

ارزش سهام منطقه اروپا 0.3 درصد در آستانه نشست بانک مرکزی این منطقه افزایش یافت که انتظار می رود مسئولان این بخش سیاست های مالی را ثابت نگه دارند اما محرک های اقتصادی بیشتری را برای مقابله با بیماری کووید 19 به تصویب برسانند.

افزایش این بیماری تا حدود زیادی چشم انداز بورس را در این منطقه به شدت تضعیف کرده بود.

افزایش ارزش سهام بازارهای بورس آسیا

ارزش سهام بازارهای بورس آسیا نیز پس از آغاز به کار ریاست جمهوری آمریکا که بلافاصله دهها دستور اجرایی را صادر کرد، افزایش یافت. از جمله این دستورات برگشت دوباره آمریکا به توافق بین المللی 2015 پاریس بود که سال گذشته ترامپ به بهانه اینکه این توافق برای اقتصاد آمریکا هزینه زا است، عقب نشینی کرد.

قرار است بانک مرکزی آمریکا امروز در یک کنفرانس خبری سیاست های مالی این کشور را نیز اعلام کند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن