اجتماعی

افزایش کرایه اتوبوس‌های رزروی از ۲ هفته آینده/امکان رزرو مینی‌بوس با اپلیکیشن تاکسی‌های اینترنتی

شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۳:۰۴ افزایش کرایه اتوبوس‌های رزروی از ۲ هفته آینده/امکان رزرو مینی‌بوس با اپلیکیشن تاکسی‌های اینترنتی

مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی تهران از انعقاد قرارداد با یکی از شرکت‌های تاکسی‌ اینترنتی خبر داد و گفت: کرایه مینی‌بوس و اتوبوس‌های رزروی از دو هفته آینده افزایش می‌یابد.

افزایش کرایه اتوبوس‌های رزروی از ۲ هفته آینده/امکان  رزرو مینی‌بوس با اپلیکیشن تاکسی‌های اینترنتی

احمد تابنده، مدیرعامل شرکت اتوبوس ومینی‌بوس‌های رزروی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره افزایش نرخ کرایه‌های اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی اظهار داشت: از دو هفته آینده به صورت پله‌ای نرخ کرایه اتوبوس ومینی‌بوس‌های رزروی افزایش می‌یابد و در حال حاضر میزان کرایه‌ها با 60 تا 70 درصد تخفیف از مسافرات دریافت می‌شود.

وی افزود:‌افزایش نرخ کرایه‌ها به صورت گام به گام صورت می‌گیرد و در مرحله نخست افزایش 15 درصدی را خواهیم داشت که این موضوع از طریق اپلیکیشن مربوطه به مسافران اعلام شده است.

مدیرعامل شرکت اتوبوس ومینی‌بوس‌های رزروی تهران ادامه داد: نرخ کرایه‌ها باید به صورتی باشد که فعالیت برای رانندگان خودمالک نیز مقرون به صرفه باشد.

تابنده در ادامه از انعقاد قرارداد با یکی از شرکت‌های تاکسی‌های اینترنتی خبر داد و گفت:‌اپلیشکین به سیستم یکی از تاکسی‌های اینترنتی افزوده می‌شود و شهروندان امکان رزرو اتوبوس و مینی‌بوس را از این طریق خواهند داشت که از این روش روند خدمت رسانی به مسافران با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد.

وی بیان داشت: آمار مسافران اتوبوس و مینی‌بوس رزروی در حال افزایش است و استقبال تهرانی‌ها از این ناوگان خوب بوده لذا بر همین اساس به دنبال گسترش و توسعه ناوگان در خطوط مختلف هستیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن