سیاسی

اقتصاد را با تشکیل بنگاه‌های اقتصادی زودبازده به سمت مردمی شدن سوق دهیم

جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ – ۰۸:۵۳ اقتصاد را با تشکیل بنگاه‌های اقتصادی زودبازده به سمت مردمی شدن سوق دهیم

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در شرایط فعلی بهترین کار مشارکت دادن مردم در حوزه اقتصاد است و باید با تشکیل بنگاه‌های اقتصادی کوچک زودبازده در این مسیر گام برداریم.

اقتصاد را با تشکیل بنگاه‌های اقتصادی زودبازده به سمت مردمی شدن سوق دهیم

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با مشارکت دادن مردم در مسائل روز کشور همانند دوران دفاع مقدس، گفت: بهترین راه به ویژه در شرایط فعلی کشور مشارکت دادن مردم در حوزه اقتصادی.

وی افزود: دولت باید با تسهیل و بهبود فضای کسب و کار، زمینه را برای بنگاه‌های اقتصادی کوچک و زودبازده فراهم کند و امور اقتصادی را در این زمینه به مردم واگذارد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: درست است که اختیارات دست دولت است، ولی باید مردم در وسط میدان باشند و دولت نقش تسهیل‌کننده و تأمین‌کننده را داشته باشد و نه نقش تصدی‌گری در حوزه اقتصاد.

گودرزی خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده که هرگاه مردم در عرصه‌ای مشارکت داشتند، کار با موفقیت انجام شده که نمونه آن را می‌توان در دفاع مقدس یا کمک‌رسانی به سیل‌زدگان و به طورکل آسیب‌دیدگان ناشی از بلایای طبیعی مشاهده کرد.

وی افزود: امروز طرح تسهیل و بهبود فضای کسب و کار در کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس در حال بررسی است و نمایندگان به جد پیگیری این موضوع هستند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ما در شرایط فعلی راهی به جز مشارکت دادن مردم در اقتصاد نداریم و البته این راه بهترین راه نیز هست و باید هر چه زودتر اجرایی شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + بیست =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن