اجتماعی

اقدامات و خدمات زندانبانی ما در دنیا کم نظیر است

سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۷:۰۴ اقدامات و خدمات زندانبانی ما در دنیا کم نظیر است

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: اقدامات و خدمات زندانبانی ما در بسیاری از شاخص‌ها در دنیا کم نظیر است.

اقدامات و خدمات زندانبانی ما در دنیا کم نظیر است

به گزارش گروه قضایی خبرگزاری فارس، حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در دیدار با معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر بر ضرورت هم افزایی و همکاری در زمینه بیان دستاورد‌های حقوق بشری در نظام قضایی ایران تاکید کرد و گفت: اقدامات و خدمات زندانبانی ما در بسیاری از شاخص‌ها در دنیا کم نظیر است.

رئیس سازمان زندان‌ها با بیان اینکه ظرفیت‌های فراوانی برای همکاری وجود دارد گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که برغم تلاش دشمنان، به واسطه تلاش‌های انجام شده در زندان نیز حقانیت نظام را تبلیغ کنیم.

حاج محمدی افزود: هرچند با نقطه مطلوب و آنچه بر اساس آموزه‌های دینی توقع هست هنوز فاصله داریم، اما اقدامات و خدمات زندانبانی ما در بسیاری از شاخص‌ها در دنیا کم نظیر است.

عضو شورای عالی قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمنان نظام و انقلاب تلاش گسترده‌ای برای القای فضای منفی از زندان‌ها دارند، اما به لطف الهی و با کار جهادی کارکنان مشاهده نمودید که حتی بحران کرونا نیز در زندان‌ها به خوبی مدیریت شد.

رئیس سازمان زندان‌ها با طرح دیدگاه‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در زمینه ضرورت رعایت حقوق شهروندی زندانیان گفت: دیدگاه‌های بزرگان ما در زمینه حقوق بشر و توجه به زندانیان از بسیاری از کشور‌های مدعی حقوق بشر مترقی‌تر اس

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه ایران و دبیر ستاد حقوق بشر در این جلسه که در محل سازمان زندان‌ها برگزار شد، اظهار داشت: دستاورد‌های زندان‌ها در زمینه رعایت حقوق شهروندی و ارائه خدمات مختلف به زندانیان را باید به نحو شایسته و استفاده از ظرفیت‌های رسانه به جهانیان عرضه کنیم.

وی ادامه داد: به موازات ارائه دستاورد‌ها می‌توان از تجربیات کشور‌های دیگر نیز استفاده کرد.

باقری کنی افزود: یکی از کار‌های مهمی که باید انجام دهیم تدوین سند‌های بین‌المللی در زمینه معرفی و ارائه موفقیت‌ها و دستاوردهایمان به سایر کشورهاست.

وی افزود: ارائه الگوی خوب به عنوان کشوری اسلامی و پیشقراول استقرار حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) وظیفه همه ماست.

در این جلسه تعدادی از مدیران حاضر نیز به ارائه گزارش و طرح پیشنهاد پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن