ورزشی

المپیک توکیو|چین در صدر، ایران در مکان پنجاه و یکم/ صدرنشین بازهم آمریکا و ژاپن را جا گذاشت

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 20:19 منتشر شده در مورخ: 1400/05/11 شناسه خبر: 1756499 المپیک توکیو|چین در صدر، ایران در مکان پنجاه و یکم/ صدرنشین بازهم آمریکا و ژاپن را جا گذاشت المپیک توکیو|چین در صدر، ایران در مکان پنجاه و یکم/ صدرنشین بازهم آمریکا و ژاپن را جا گذاشت در پایان روز یازدهم رقابت های المپیک، کاروان ایران با تک مدال طلای تیراندازی، در جایگاه پنجاه و یکم مشترک جدول توزیع مدال‌ قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز یازدهم رقابت های المپیک امروز 11 مردادماه پیگیری شد و ورزشکاران ایران نتوانستند مدال و عنوانی را کسب کنند.

نمایندگان ایران در دهمین روز بازی‌ها در رشته های کشتی، قایقرانی و تیراندازی به میدان رفتند که مدالی به ورزشکاران کشورمان نرسید. ایران با تک مدال طلای تیراندازی، در جایگاه پنجاه و یکم مشترک جدول توزیع مدال‌های المپیک توکیو قرار دارد. در این روز چین با 62 مدال شامل 29 طلا، 17 نقره و 16برنز همچنان صدرنشین است و باز هم اختلاف خود را با سایر تیم ها از جمله آمریکا و ژاپن افزایش داد. آمریکا با 64 مدال شامل 22 طلا، 25 نقره و 17 برنز در جایگاه دوم حضور دارد و ژاپن میزبان مسابقات با 33 نشان مشتمل بر 17 طلا، 6 نقره و 10 برنز و نزول یک پله ای سوم شد. استرالیا جایگاه خود در رده چهارم را تداوم بخشید و با 14 طلا، 4 نقره و 15 برنز در این مکان قرار دارد. روسیه زیر پرچم کمیته ملی المپیک این کشور هم با 12 طلا، 21 نقره و 17 برنز در مجموع 50 مدال بدست آورده و در جایگاه پنجم ایستاده است. بریتانیا، فرانسه، آلمان، کره جنوبی و هلند در جایگاه های ششم تا دهم قرار دارند. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1756499 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن