اجتماعی

امروز آخرین فرصت خروج مسافران از تهران و البرز است/ اعمال جریمه 500 هزار تومانی از فردا

سه‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ – ۱۴:۰۶ امروز آخرین فرصت خروج مسافران از تهران و البرز است/ اعمال جریمه 500 هزار تومانی از فردا

جانشین پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به رنگ‌بندی کرونایی، تهران و البرز در شرایط نارنجی قرار گرفته و تردد خودرو با پلاک غیربومی در این دو استان از فردا جریمه 500 هزار تومانی خواهد داشت.

امروز آخرین فرصت خروج مسافران از تهران و البرز است/ اعمال جریمه 500 هزار تومانی از فردا

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: طبق آخرین رنگ بندی کرونایی که توسط وزارت بهداشت اعلام شده، تهران و کرج در ردیف شهرهای نارنجی قرار گرفته‌اند که باید محدودیت‌ تردد و ورود پلاک‌های ‌غیربومی و همچنین محدودیت خروج پلاک‌های بومی را اعمال کرد.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: با توجه به مهلت 72 ساعته برای خروج خودروهای غیربومی از استان‌های تهران و البرز، امروز آخرین روزی است که خودروهای غیربومی می‌توانند از این دو استان خارج شوند؛ چراکه از فردا طبق قانون جریمه 500 هزار تومانی به ازای هر 24 ساعت حضور برایشان اعمال خواهد شد.

سردار حسینی با بیان این مطلب که با توجه به شرایط خاص و ویژه ساکنین شهرهای تهران و کرج و شهرهای اقماری پیرامون دو استان تهران و البرز یکپارچه دیده شده و منعی برای تردد بین این دو استان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: این مهلت 72 ساعته برای خروج پلاک‌های غیر بومی و مسافران است نه ساکنین و دارندگان پلاک‌های بومی؛ چرا که با استقرار ماموران پلیس راه اجازه خروج پلاک‌های بومی و ورود پلاک های غیر بومی داده نمی‌شود.

وی یادآور شد: از فردا جریمه تردد در شهر نارنجی کرونایی برای مسافران و دارندگان پلاک‌های غیربومی در استان‌های البرز و تهران اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هتل پرشین بیمه رازی زمزم هتل پرشین بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن