اقتصادی

امروز آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار اصناف

شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۱:۵۳ امروز آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار اصناف

نماینده اصناف کشور در سازمان امور مالیاتی گفت: پانزدهم شهریور ماه، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار است.

امروز آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده  دوره بهار اصناف

ابراهیم درستی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس گفت: آخرین مهلت ارائه الکترونیکی اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار 1399؛ امروز، پانزدهم شهریور ماه است.

نماینده اصناف کشور در سازمان امور مالیاتی اظهار داشت: براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی، موعدهای مقرر در قانون مالیات های مستقیم و قانون مالیات برارزش افزوده درخصوص تسلیم اظهارنامه های مالیاتی و رسیدگی های مالیاتی به مدت دو ماه تمدید گردید.

وی بیان داشت: براساس قانون، زمان ارائه اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار 15 تیرماه است اما بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی، این دسته از مودیان مالیاتی تا امروز 15 شهریور 1399 مهلت دارند اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده این دوره خود را با مراجعه به سامانه مالیات به ارزش افزوده ارائه دهند.

درستی افزود: مودیان مالیاتی می توانند اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده این دوره خود را با مراجعه به سامانه مالیات بر ارزش افزوده به نشانی evat.ir به صورت الکترونیکی تسلیم و مالیات متعلق را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن