اجتماعی

امکان رزرو صندلی اتوبوس در پایتخت از طریق اپلیکیشن تاکسی اینترنتی

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ – ۱۰:۱۵ امکان رزرو صندلی اتوبوس در پایتخت از طریق اپلیکیشن تاکسی اینترنتی

مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی تهران از امکان رزرو اتوبوس و مینی بوس در پایتخت از طریق اپلیکیشن تاکسی اینترنتی خبر داد.

امکان رزرو صندلی اتوبوس در پایتخت از طریق اپلیکیشن تاکسی اینترنتی

احمد تابنده مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره توافق شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی با یکی از شرکت‌های تاکسی اینترنتی اظهار داشت: بر اساس این توافق امکان رزرو مسیر از طریق اپلیکیشن تپسی امکانپذیر خواهد بود.

وی افزود: البته همچون گذشته امکان رزرو مسیر اتوبوس و مینی‌بوس رزروی از طریق «سامانه بهمراه» نیز همچنان پابرجا است و به طور کلی مسافران می‌تواند برای بیش از 100 مسیر به صورت رفت و برگشت در پایتخت از اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی ادامه داد: کرایه‌های اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی در حال حاضر با 50 درصد تخفیف ارائه می‌‌شود و نرخ آن 3 هزار تا 3500 تومان است.

تابنده بیان داشت: کاربران اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی بر اساس نظرسنجی‌های انجام گرفته از نرخ کرایه‌های اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی در پایتخت رضایت دارند و در واقع نرخ کرایه اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی از تاکسی‌های خطی کمتر است.

وی خاطرنشان کرد: پروتکل‌های بهداشتی در اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی به صورت کامل رعایت می‌شود و علاوه بر ضرورت استفاده از ماسک توسط مسافران فاصله‌گذاری اجتماعی کاملا رعایت می‌شود و به صورتی است که دو نفر مسافر کنار هم نمی‌نشینند.

مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی گفت: روزانه تعداد زیادی در پایتخت از اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی استفاده می‌کنند که البته با آغاز موج سوم کرونا آمار مسافران به نصف رسید و امیدواریم که با همکاری تاکسی‌های اینترنتی آمار مسافران افزایش یابد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن