سیاسی

امیرآبادی: اولین دستور کار جلسه علنی فردای مجلس رسیدگی به لایحه بودجه است

دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ – ۲۳:۵۳ امیرآبادی: اولین دستور کار جلسه علنی فردای مجلس رسیدگی به لایحه بودجه است

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت اولین دستور کار جلسه علنی فردای مجلس رسیدگی به لایحه بودجه است و چنانچه کلیات بودجه رد شود طرح شفافیت در دستور کار قرار می‌گیرد.

امیرآبادی: اولین دستور کار جلسه علنی فردای مجلس رسیدگی به لایحه بودجه است

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه علنی فردای مجلس گفت: بررسی کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ این دستور کار جلسه علنی فردای مجلس، سه شنبه ۱۴ بهمن ماه است.

وی افزود: در زمان بررسی کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ پنج نفر از نمایندگان به عنوان موافق و پنج نفر به عنوان مخالف کلیات لایحه بودجه به قید قرعه و هر کدام به مدت ۱۰ دقیقه صحبت خواهند کرد که البته هر یک از این نمایندگان اعم از مخالفان و موافقان کلیات لایحه بودجه می‌توانند بخشی از وقت خود را در اختیار دیگر نمایندگان نیز قرار دهند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: چنانچه کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در جلسه علنی فردا رد شود طرح شفافیت در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت و چنانچه کلیات بودجه به تصویب برسد ما رسیدگی به جزئیات لایحه بودجه را در دستور کار خواهیم داشت و مجلس وارد دستور کار دیگری نخواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم لاستیک بارز رسپینا ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم لاستیک بارز رسپینا ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن