سیاسی

امیر شیخ: دانشگاه افسری امام علی(ع) الگوی سایر دانشگاه‌های نیروهای مسلح است

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۷:۰۵ امیر شیخ: دانشگاه افسری امام علی(ع) الگوی سایر دانشگاه‌های نیروهای مسلح است

معاون تربیت و آموزش ارتش با بیان اینکه دانشگاه افسری امام علی(ع) به عنوان الگو، مبنای سایر دانشگاه‌های نیروهای مسلح است گفت: این دانشگاه با داشتن منشور تربیت برای مدیریت فرآیند تربیت نسل جوان پیش قراول سایر دانشگاه‌های نظامی بوده و به عنوان مرجع تخصصی محسوب می‌شود.

امیر شیخ: دانشگاه افسری امام علی(ع) الگوی سایر دانشگاه‌های نیروهای مسلح است

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر علیرضا شیخ معاون تربیت و آموزش ارتش پیرامون تصویب اهدای پرچم و نشان فداکاری توسط فرمانده معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی(ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: این پرچم و نشان فداکاری نمایانگر رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های تمامی دانشجویان و دانش‌آموختگان این دانشگاه بویژه ۱۱۸۴ شهید دفاع مقدس، فرماندهان شهید و نقشی که فرماندهان دانش آموخته دانشگاه در فرآیند تثبیت و تکوین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند، است.

معاون تربیت و آموزش ارتش با بیان اینکه دانشگاه افسری امام علی(ع) تنها مکانی است که به دریافت نشان فداکاری و ایثار مفتخر شده است، افزود: اخیراً شاهد خلق صحنه‌هایی پرشور و اشتیاق در دانشگاه امام علی(ع) در مراسم باشکوه رونمایی از نشان فداکاری این دانشگاه بودیم و امیدواریم خدواند متعال توفیق دهد که در اندازه عنایت فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

او درباره وجه تمایز دانشگاه افسری امام علی(ع) با دیگر مراکز آموزشی گفت: این مرکز تنها دانشگاهی است که ۱۱۸۴ دانشجو و دانش آموخته شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده که در راه نظام، فداکاری کرده و در راه اعتلای کلمه حق شهید شدند.

سرتیپ دوم شیخ تصریح کرد: این دانشگاه با دارا بودن سابقه بسیار طولانی از گذشته تاکنون تنها مرکز تربیت فرماندهان و مدیران کشور بوده که در عرصه‌های مختلف در نیروهای مسلح شاهد فرماندهی و مدیریت جهادی این عزیزان بوده‌ایم.

معاون تربیت و آموزش ارتش یادآور شد: بنده از دانش‌آموخته‌های دانشگاه افسری امام علی(ع) بوده و افتخار دارم مدت مدیدی در این مکان دانشجویی و فرماندهی کردم و افتخار تربیت و آموزش دانشجویان ، فرماندهان و مدیران در رده‌های مختلف سازمانی را داشته‌ام و امروز به عنوان یک سرباز به خود می‌بالم وقتی مشاهده می‌کنم، دانش آموخته‌های این دانشگاه در بدنه ارتش جمهوری اسلامی ایران سکان فرماندهی را در دست داشته و بخوبی راهبری می‌کنند.

او تاکید کرد: از دیگر افتخارات دانشگاه افسری امام علی(ع)، میزبانی افتخارآمیز ۳۶ مرتبه حضور فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) در مراسم های مختلف است و در وصف عنایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به این دانشگاه همین بس که معظم‌له از این دانشگاه به عنوان «فیضیه ارتش» و «کانون علم وجهاد» یاد کرده‌اند.

امیر شیخ درباره نقش دانشگاه افسری امام علی(ع) در دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: این دانشگاه کانون تربیت فرماندهان و مدیرانی است که بایستی عرصه جنگ و پشت صحنه آن را اداره می کردند، لذا کلیه فرآیندهای جنگ توسط فرماندهان تربیت شده این دانشگاه مدیریت شده و تربیت فرماندهان و مدیران کار ویژه این دانشگاه بوده و در سطح ملی برای تربیت مدیر و فرمانده صاحب سبک است.

معاون تربیت و آموزش ارتش با بیان اینکه دانشگاه افسری امام علی(ع) به عنوان الگو، مبنای سایر دانشگاه‌های نیروهای مسلح است گفت: این دانشگاه با داشتن منشور تربیت برای مدیریت فرآیند تربیت نسل جوان پیش قراول سایر دانشگاه‌های نظامی بوده و به عنوان مرجع تخصصی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

پر بازدید ها پر بحث ترین ها بیشترین اشتراک بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن