سیاسی

امینی: دولت با بخشودگی وام کشاورزان موافقت کند

سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ – ۱۳:۰۲ امینی: دولت با بخشودگی وام کشاورزان موافقت کند

عضو کمیسیون اجتماعی با انتقاد از وضعیت نامناسب اقتصادی، گفت: بانک ها حق ندارند به بدهکاران بانکی از جمله کشاورزان فشار مضاعف بیاورند.

امینی: دولت با بخشودگی وام کشاورزان موافقت کند

به گزارش فارس به نقل از خانه ملت،سیدحمزه امینی نماینده مردم هشترود در مجلس، در نشست علنی امروز (سه شنبه، 23 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: لازم می دانم از مردم شریف، نجیب، قدردان و قدرشناس حوزه انتخابیه خود که برای بار دوم به بنده حقیر اعتماد کرده و به عنوان خادم خود انتخاب کرده اند، تشکر و قدردانی کنم. امیدوارم سرباز شایسته ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام خامنه ای باشم.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با عرض خسته نباشی و آرزوی سلامتی و توفیق برای کادر پزشکی، خدمات درمانی و پرستاران ایثارگر و متعهد و همچنین از همکاران عزیز فرهنگی و معلمان گرانقدر، به تعبیر مقام معظم رهبری آن افسران تعلیم و تربیت کشور به خاطر تلاش های صادقانه شان در این ایام کرونایی تشکر و قدردانی می کنم.

وی بیان کرد: شهرستان های هشترود و چاراویماق از جمله شهرستان های سردسیر و کوهستانی استان هستند که از لحاظ گازرسانی روستاها به همت دولت در شرف سبز شدن هستند، از طرف مردم شریف این شهرستان ها از وزیر نفت کمال تشکر و قدردانی را دارم، همچنین از وزیر ورزش و جوانان به خاطر حمایت هایشان از هیات های ورزشی این شهرستان ها و همچنین تکمیل استخر سر پوشیده هشترود و چمن مصنوعی بی نظیر یکی از مناطق را کمال تشکر و قدردانی را دارم.

دولت با بخشودگی وام کشاورزان موافقت کند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه کشاورزی محور استقلال کشور است، اظهار داشت: شهرستان های هشترود و چاراویماق انبار غله استان امسال به خاطر سرمازدگی و شرایط نامساعد جوی برداشت گندم بسیار کم و موجب ضرر و زیان کشاورزان زحمت‌کش شد، درخواست می شود دولت در بخشودگی وام های کشاورزی حداقل تمدید آنان نهایت مساعدت را انجام دهد.

این نماینده مجلس گفت: از عنایات وزیر بهداشت برای شهرستان هشترود و چاراویماق در خصوص احداث پانسیون بیمارستان ها، اهداء وسایل و لوازم پزشکی از جمله ونتیلاتور، سی آر ام، سی تی اسکن، 8 دستگاه آمبولانس، احداث بخش دیالیز، درمانگاه تخصصی و پایگاه های اورژانس تشکر و قدردانی می کنم. امیدوارم برای این تجهیزات پزشکان متخصص نیز اختصاص دهند.

امینی در بخش دیگر نطق میان دستور خود بیان کرد: از وزرای کشاورزی و نیرو در تکمیل فاز یک پایاب سد سهند حدود 2 هزار و 800 هکتار تشکر کرده و درخواست می کنم در تکمیل 4 فاز باقی مانده برای اشتغال پایدار و آبادانی منطقه نهایت تلاش و جدیت را به عمل آورند.

وی گفت: پیام نارضایتی و گلایه عمیق مردمان نجیب و خون گرم شهرستان های هشترود و چاراویماق را از وزیر راه و شهرسازی به خاطر وضعیت بسیار بد و غیر قابل تحمل جاده های بین شهری و روستایی از جمله جاده ترانزیت هشترود- مراغه، هشترود-قره باغ و سایر جاده های این حوزه انتخابیه اعلام می کنم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: از وزیر علوم در خصوص اختصاص 2 رشته کارشناسی به شهرستان چاراویماق و 2 رشته کارشناسی ارشد به شهرستان هشترود تشکر و قدردانی می کنم. از وزیر فناوری و اطلاعات برای ایجاد دکل های مخابراتی تشکر می کنم هرچند این دکل ها کفاف نیازهای مردم را نمی دهد ولی از بابت تلفن های ثابت انتقاد می شود چرا که هیچ اهمیتی در خصوص احداث شبکه های تلفن های ثابت داده نمی شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خطاب به دولت و وزیر اقتصاد و دارایی، گفت: وضعیت بد اقتصادی، نبود درآمد و تعطیلی کسب و کار در این شرایط کرونایی از یک طرف و فشار بی امان بانک ها از طرف دیگر به بدهکاران بانکی به خصوص کشاورزانی که به بانک ها بدهی دارند موجب نگرانی کشاورزان و ناراحتی آنان شده است. بانک ها حق ندارند مطالبات خود را تا زمانی که محصولات کشاورزی و احشام آنان قیمت واقعی خود را پیدا نکرده اند از بدهکاران درخواست کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن