ورزشی

انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای| انصراف 2+1 کاندیدا/ نطق جنجالی یک انصرافی علیه یک کاندیدای دیگر

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 10:57 منتشر شده در مورخ: 1400/03/19 شناسه خبر: 1741526 انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای| انصراف 2+1 کاندیدا/ نطق جنجالی یک انصرافی علیه یک کاندیدای دیگر انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای| انصراف 2+1 کاندیدا/ نطق جنجالی یک انصرافی علیه یک کاندیدای دیگر در انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای 3 کاندیدا انصراف دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از ساعت ۱۰ امروز ۱۹ خردادماه در سالن استاد ابوالقاسم فارسی محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان و کمیتۀ ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع عبدالحمید احمدی معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، فضل‌الله باقرزاده نایب‌رئیس کمیتۀ ملی المپیک و مسعود ملکی به‌عنوان سرپرست فعلی فدراسیون حضور داشتند.

برای شرکت در انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در نهایت تنها ۵ نفر به نام‌های مسعود امینی باغبان‌دارانی، مهرعلی باران‌چشمه، مجتبی جوهری، محمدکاظم کوهی و علی‌رضا زند تأیید صلاحیت شدند.

در این مجمع ۲ کاندیدا به‌نام‌های مسعود امینی و علی‌رضا زند حاضر نشدند و این‌گونه انصراف خود را از رقابت در انتخابات ریاست فدراسیون اعلام کردند. مسعود امینی با ارسال نامه‌ای خطاب به مجمع، انصراف خود را به‌نفع مهرعلی باران‌چشمه بیان داشت.

محمدکاظم کوهی در نطق پیش از برگزاری رأی‌گیری، روند انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی را مهندسی‌شده و نامعتبر دانست و به دیگر نامزد این مجمع یعنی مهرعلی باران‌چشمه، اتهاماتی نظیر ارعاب اعضای مجمع و ایجاد مهندسی در ساختار انتخابات را وارد کرد. این صحبت‌های او توسط عبدالحمید احمدی، معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با واکنشی شدیدالحن مواجه شد.

وی پس از ایراد اعتراضات خود و واگذار کردن مخاطبانش به عدالت الهی، به نفع مجتبی جوهری کناره‌گیری کرده و مجمع را پیش از برگزاری انتخابات ترک نمود.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1741526 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن