اجتماعی

انتقاد شورای شهری‌ها از نحوه تصمیم‌گیری در شهرداری/ فرار حناچی از پاسخگویی

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ – ۰۴:۲۲ انتقاد شورای شهری‌ها از نحوه تصمیم‌گیری در شهرداری/ فرار حناچی از پاسخگویی

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه حناچی مسؤول حقوقی همه تصمیمات در شهرداری است،‌گفت: توزیع اختیار تصمیم‌گیری فرار از پاسخگویی محسوب می‌شود.

انتقاد شورای شهری‌ها از نحوه تصمیم‌گیری در شهرداری/ فرار حناچی از پاسخگویی

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سید حسن رسولی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در روند بررسی ماده 25 بسته محرک اقتصادی در شرایط کرونا اظهار داشت: اعضای شورای شهر نباید فقط برای مصوبات این دوره اعتبار قائل شوند باید ایرادات را برطرف کنیم تا مردم سرگردان نباشند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل کرونا وقفه‌ای در فرآیند ساخت و سازها صورت گرفته است گفت: مردم باید گره‌های اداری کارشان برطرف شود تا راحت‌تر کارهای خود را پیش ببرند.

این عضو شورای شهر تهران درباره پروژه‌های دوره قبل مدیریت شهری گفت: چنین موضوعی باعث اختلال در امور می‌شود و به هیچ عنوان مولدسازی دارایی‌ها را را همراه ندارد.

رسولی با اشاره به اینکه هیچ مدیری در شهرداری نمی‌تواند بگوید مسؤولیت خود را پذیرا نیستم گفت: مدیریت چیزی جز تصمیم‌گیری نیست در شهرداری تهران یک فرد و بعضی از ارکان تصمیم‌گیر هستند و مابقی معاونان و مشاوران تصمیم ساز هستند.

وی تأکید کرد: برای تقویت تصمیم‌سازی‌ها نباید مدیریت را لوث کنیم شهردار تهران مسؤولیت حقوقی حتی در مورد تصمیماتی که در دهه 40 را دارد و نمی‌تواند بگوید فلان موضوع با من بی‌ارتباط است و باید پاسخگو باشد.

این عضو شورای شهر تهران گفت: همچنین شریک کردن رئیس شورای شهر در تصمیم‌گیری نه تنها برخلاف قانون بلکه برخلاف شأن رئیس شورا است و شهردار باید برای هر مسأله‌‌ای که نیاز به پشتیبانی شورا دارد لایحه دوفوریتی بیاورد و ما به او اجازه می‌دهیم یا حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن