سیاسی

انتقاد کمیسیون آموزش مجلس به عدم رشد بودجه تربیتی وزارت آموزش و پرورش

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ – ۱۸:۴۴ انتقاد کمیسیون آموزش مجلس به عدم رشد بودجه تربیتی وزارت آموزش و پرورش

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به بررسی بودجه وزارت آموزش و پرورش در سال 1400 در این کمیسیون گفت: نمایندگان نسبت به عدم رشد بودجه بخش تربیتی این وزارتخانه انتقاد کردند.

انتقاد کمیسیون آموزش مجلس به عدم رشد بودجه تربیتی وزارت آموزش و پرورش

حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات جلسه امروز (دوشنبه 24 آذر)‌ این کمیسیون اظهار داشت: بودجه وزارت آموزش و پرورش در سال 1400 را با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌ها در کمیسیون آموزش مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

وی افزود: بودجه آموزش و پرورش تنها در برخی از حوزه‌ها رشد داشته است؛ متاسفانه موضوعات تربیتی هیچ رشدی نداشته و بودجه سرانه مدارس به اندازه کافی در نظر گرفته نشده که اعضای کمیسیون آموزش انتقاداتی در این باره مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: در بخش دیگری از این جلسه بودجه آموزشی وزارت بهداشت و بودجه جامعه المصطفی(ع) العالمیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فلاحی اظهار داشت: رئیس دانشگاه جامعه المصطفی(ع) العالمیه در این نشست تاکید کرد که باید ردیف اختصاصی این نهاد از فرهنگی به آموزشی تغییر کند.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن