اجتماعی

انهدام باند بزرگ فرار مالیاتی در شیراز

پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ – ۰۶:۵۲ انهدام باند بزرگ فرار مالیاتی در شیراز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس ضمن اعلام متلاشی شدن باند بزرگ فرار مالیاتی در شیراز، از بازداشت ۴ عضو این شبکه خبر داد

انهدام باند بزرگ فرار مالیاتی در شیراز

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، در راستای دستورات اخیر ریاست قوه قضائیه مبنی بر مبارزه با سوءاستفاده از کارت‌های بازرگانی و فرار مالیاتی و برخورد قاطع با اخلالگران نظام اقتصادی، باند بزرگ فرار مالیاتی در شیراز متلاشی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با اعلام این مطلب، از بازداشت ۴ عضو این شبکه خبر داد که با تأسیس ۱۳ شرکت صوری به نام افراد محجور و اخذ کارت‌های بازرگانی به نام این افراد، به اخذ دلار دولتی و همچنین فرار مالیاتی اقدام کرده بودند.

حیدر آسیابی افزود: این شبکه اقدام به اخذ دلار‌های دولتی در قالب شرکت‌های صوری داشته و در حال حاضر ۳۰۰ میلیارد فرار مالیاتی آن، محرز شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با بیان اینکه اعضای این شبکه با ماه‌ها کار تحقیقاتی و با تلاش سربازان گمنام اداره اطلاعات فارس دستگیر شده اند، خاطرنشان کرد: پرونده در شعبه ۱۱ بازپرسی ویژه جرایم فرار مالیاتی دادسرای عمومی و انقلاب شیراز تشکیل و رسیدگی به آن در حال انجام است و تحقیقات تکمیلی درباره میزان تعهدات ارزی این افراد در دست بررسی است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن