سیاسی

اهانت به پیامبر اسلام(ص) در فرانسه نشانه بی‌اخلاقی نهادینه شده در غرب است

سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ – ۱۰:۴۲ اهانت به پیامبر اسلام(ص) در فرانسه نشانه بی‌اخلاقی نهادینه شده در غرب است

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی در واکنش به اهانت به رسول اکرم(ص) تاکید کرد: حمایت رئیس جمهور فرانسه از این جنایت بزرگ نشان از بی‌اخلاقی نهادینه شده در تمدن غرب است.

اهانت به پیامبر اسلام(ص) در فرانسه نشانه بی‌اخلاقی نهادینه شده در غرب است

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی در واکنش به اهانت به رسول اکرم(ص) تاکید کرد: حمایت رئیس جمهور فرانسه از این جنایت بزرگ نشان از بی‌اخلاقی نهادینه شده در تمدن غرب است؛ تمدنی که سران آن صاحب تاریک‌ترین ذهن‌ها و گمراه‌ترین اندیشه‌ها هستند.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«لَقَدْ کَانَ لَکُمْ فِی رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ»
«مسلّماً برای شما در زندگی رسول خدا سرمشق نیکویی بود.»
آیه 21 سوره احزاب
محمد رسول الله فرستاده ای که چون ستاره ای در ظلمات جهل درخشید و چون آفتاب تابان آن ظلمت را زدود. پیام‌آور صلح و اسلام، عالمِ عامل، صادقِ امین، یار مستضعفان و یاور مظلومان زنده کننده مکارم اخلاق و دشمن سرسخت ستم و ظلم و کسی که حق تعالی او را خاتم الانبیا قرار داد.
کسی که عیسی(ع) و موسی(ع) مژده روییدنش را داده بودند، بعد از حدود ۱۴۰۰ سال از طلوع خورشید اسلام هنوز هم باعث هراس مستکبران و ظالمان است. اسلام با فداکاری ها و تلاش‌های این باغبان مهربان، جامعه متعصب و جاهل حجاز را به گلستانی با گلهای بهشتی بدل کرده بود؛ و بعدها نیز از ممالک پادشاهی، طبقاتی و پر از ظلم عصر خود سرزمینی‌هایی برابر و آزاد ساخت.
به راستی که شخصیتی چون رسول اکرم و هدیه الهی چون اسلام باید مورد قهر و غضب شیاطینی مانند مکرون قرار گیرد. این شیاطین گاه با پرورش دادن افکار منحرف و بدعت‌های خطرناکی چون داعش و وهابیت و گاه با توهین و تحریف اسلام کوشیده اند تا این چراغ هدایت را خاموش و این نور الهی را پنهان کنند.
تاریکی محض حقیقتا دشمن نور مطلقی چون اسلام و پیام‌آور رحمت است. فقط کوردلانی که دشمن انسان و انسانیت هستند توان انجام دادن این جنایت را داشته و دارند.
حمایت رئیس جمهور فرانسه از این جنایت بزرگ نشان از بی‌اخلاقی نهادینه شده در تمدن غرب است؛ تمدنی که سران آن صاحب تاریک‌ترین ذهن‌ها و گمراه‌ترین اندیشه‌ها هستند.
البته از سیاستمدارانی که قدرت خود را با به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم آفریقا به دست آوردند و با سرکوب آزادی خواهان کشور خود حفظ کرده‌اند انتظاری جز این نمیتوان داشت.
تمدنی که نماد آن با غارت معادن آهن الجزایر ساخته شده و شهرهای آن بر خون بیگناهان بنا شده است، نمی‌تواند پیام‌آور صلح و عدالت را تحمل کند.
سیاستمداران فرانسوی که تا دیروز معترضان به نظام سرمایه داری که حافظ منافع مادی آنهاست را به بند می کشیدند و سوال درباره هولوکاست را جرم می‌دانستند، امروز به اسم آزادی بیان مدافع توهین به برترین انسان تمام اعصار شده‌اند.
کشوری که بر مبنای لیبرالیسم بنا شده امروز پرچمدار نقض برابری و آزادی شده است.
کشوری که بر پایه برابری و آزادی پوشالی بنا شده است مسلمانان را با دیگر افراد برابر نمی داند و زنان مسلمان را در انتخاب پوششان آزاد نمی‌خواهد و این استانداردهای دوگانه تمدن رو به افول را به تصویر می‌کشند.
البته دشمنی غرب با اسلام و رسول اکرم قابل پیش‌بینی است؛ چرا که تمدنی که بقای خود را در سقوط و گمراهی انسان ها می‌داند نمی‌تواند تمدنی که برای تعالی و رشد انسانها بنا شده را بپذیرد. و حکومت‌هایی که بر ظلم و دروغ بنا شده‌اند وجود و رشد تفکرات عدل محور و حقیقت پایه‌ ای را خطری برای موجودیت خود میدانند.
تمدن اسلامی که توسط رسول اکرم پایه گذاری شده بر ارزش‌های فطری انسان ها استوار و به وحی الهی متکی است. و این تمدن الهی است که باعث هراس غرب و تزلزل پایه‌های تمدنی‌اش شده تا جایی که برای جلوگیری از رشد این تفکر دست به هر کاری حتی زیرپاگذاشتن مبانی ایدئولوژیک خود و یا توهین به مقدسات اسلام زده‌اند.
سکوت در برابر این جنایت، خیانت به اسلام و قرآن‌ و مسلمین است و بسیجیان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی این سکوت را گناهی نابخشودنی می‌دانند و از تمام آحاد امت اسلامی درخواست قیام و ایستادگی در برابر این جنایت را دارند.
انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن