سیاسی

اهتمام وزارت ورزش برای شکستن حکم فیفا در پرونده ویلموتس

دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ – ۲۰:۲۱ اهتمام وزارت ورزش برای شکستن حکم فیفا در پرونده ویلموتس

وزیر ورزش گفت: در ارتباط با حکم ناعادلانه فیفا فدراسیون فوتبال و دستگاه‌های دیگر در کنار یکدیگر ایستاده اند تا از حیثیت کشور در دادگاه cas دفاع کنند و این حکم ناعادلانه را بشکند.

اهتمام وزارت ورزش برای شکستن حکم فیفا در پرونده ویلموتس

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان عصر امروز دوشنبه (۳ شهریورماه) پس از جلسه کمیسیون اصل 90 در خصوص قرارداد مارک ویلموتس سرمربی پیشین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: ‏در ارتباط با حکم ناعادلانه فیفا فدراسیون فوتبال و دستگاه‌های دیگر در کنار یکدیگر ایستاده اند تا از حیثیت کشور در دادگاه cas دفاع کنند و این حکم ناعادلانه را بشکند.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز به سوالاتی که از سوی مجلس در این زمینه مطرح شده بود، پاسخ دادیم، افزود: در این جلسه از زوایای مختلف از جمله چگونگی انتخاب مربی، انعقاد قرارداد و نحوه تامین مالی این قرارداد مباحثی مطرح شد که مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش پاسخ‌های به این سوالات ارائه کردند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: قرار بر این شد پاسخ‌هایی که در جلسه امروز ارائه شد ظرف حداکثر دو هفته آینده به صورت مکتوب به کمیته اجتماعی کمیسیون اصل ۹۰ ارائه شود و چنانچه لازم بود جلسات دیگری نیز در این زمینه برگزار شود.

سلطانی‌فر اضافه کرد: سازمان بازرسی کل کشور نیز از دو ماه گذشته بر روی این پرونده در حال کار است و گزارشی را تهیه کرده و به دستگاه قضایی ارسال داشته است.

وی در پاسخ به سوالی درباره نقش نظارتی وزارت ورزش و جوانان در تنظیم قرارداد مارک ویلموتس اضافه کرد: قرار بر این است تا زمانی که مستندات لازم ارائه نشده است جمع‌بندی در این زمینه انجام نشود.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: فدراسیون فوتبال نقش اجرایی دارد و وزارت ورزش نیز نقش نظارتی دارد و در ظرف چند هفته آینده در مورد این بحث‌ها به جمع‌بندی خواهیم رسید.

سلطانی‌فر درباره زمان جمع‌بندی گزارشات و اینکه چقدر امید است رای را بشکند گفت: هیچ کارشناس حقوقی انتظار صدور این حکم را نداشته البته فکر می‌کنیم تیم حقوقی که مسئول بررسی این پرونده بود نیز نتوانسته مستندات خود را ارائه کند.

وی افزود: با توجه به اینکه در CAS سه قاضی وجود دارد امیدواریم بتوانیم با ارائه مستندات و دفاع وکلای خود این رای بشکنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن