ورزشی

اهدای بالاترین مدال افتخار IFFB از سوی سانتونخا به نصیرزاده

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 15:32 منتشر شده در مورخ: 1400/01/19 شناسه خبر: 1722746 در حاشیه برگزاری مسابقات فیتنس قهرمانی کشور؛ اهدای بالاترین مدال افتخار IFFB از سوی سانتونخا به نصیرزاده اهدای بالاترین مدال افتخار IFFB از سوی سانتونخا به نصیرزاده رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام روی استیج مسابقات فیتنس، بالاترین مدال افتخار IFBB را به رئیس فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام ایران اهدا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به تقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رافائل سانتونخا، رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام با حضور در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس از روز نخست مسابقات فیتنس قهرمانی کشور بازدید کرد.

عبدالمهدی نصیرزاده، رییس فدراسیون بدنسازی که رافائل را همراهی می کرد، روی استیج حاضر شد و با تشکر مسئولان برگزاری رقابت های فیتنس قهرمانی کشور اظهار داشت: با توجه به شرایطی که کشور به خاطر کرونا دارد، اگر همراهی وزارت بهداشت و سایر مسئولان ذیربط نبود، شاید قادر به برگزاری این مسابقات نبودیم. باید از حسن توجه آقای رافائل، رییس فدراسیون جهانی نیز تشکر کنم.

سپس رافائل سانتونخا روی استیج حاضر شد و گفت: از مهمان نوازی مردم و فدراسیون ایران تشکر می کنم. در روزهای اخیر ملاقات های زیادی با مسئولان ورزشی و سیاسی ایران داشتیم و همه آن ها تاکید ویژه ای روی حمایت از بدنسازی داشتند.

بعد از صحبت های رییس فدراسیون جهانی، او از پاول فیلبورن و عبدالمهدی نصیرزاده دعوت کرد تا روی استیج حاضر شوند. در این هنگام بالاترین مدال افتخار IFBB از سوی رافائل سانتونخا به عبدالمهدی نصیرزاده اهدا شد.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1722746 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + هجده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن