ورزشی

اکبرپور: شایعه کردند من درخواست شکستن پای بازیکن پرسپولیس را داشته ام!/ بازیکنانم را قبل از بازی با پرسپولیس از هتل بیرون کردند

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 18:44 منتشر شده در مورخ: 1400/04/30 شناسه خبر: 1753352 به این صحبت ها می خندم اکبرپور: شایعه کردند من درخواست شکستن پای بازیکن پرسپولیس را داشته ام!/ بازیکنانم را قبل از بازی با پرسپولیس از هتل بیرون کردند اکبرپور: شایعه کردند من درخواست شکستن پای بازیکن پرسپولیس را داشته ام!/ بازیکنانم را قبل از بازی با پرسپولیس از هتل بیرون کردند سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: شایعه کردند من درخواست شکستن پای بازیکن پرسپولیس را داشته ام!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا اکبرپور سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی درباره شرایط سخت تیم خود بیان کرد: از زمانی که من به این تیم آمدم شرایط خوب نبود اما خواستم به تیم شهرم کمک کنم. مربیان زیادی خواهان پول زیادی برای هدایت این تیم بودند اما من چون تیم سابقم بود، خواستم کمک زیادی کنم. فکر کردم بازیکنان از لحاظ بدنی مشکل دارند اما وضعیت این تیم از تیم های لیگ دسته سوم هم بدتر است.

وی افزود: مدیرعامل جدید باید به شرایط سر و سامان دهد. بازیکنان را ۳ روز قبل از بازی برابر پرسپولیس از ساختمان هتل بیرون کردند و حتی زمین برای تمرین نداشتیم. با این حال بهتاش مسئول اداره کل وزارت و جوانان آذربایجان شرقی کمک زیادی به ما کرده است.

اکبرپور درباره اتفاقات پیش از بازی برابر پرسپولیس عنوان کرد: قربانی مدیر جدید تیم است و برای آینده برنامه و نقشه دارد. او می خواهد به تیم کمک کند و انتظار می رود با تامین منابع مالی و کمک مسئولان ماشین سازی نجات پیدا کنند. بازیکنان قبل بازی با پرسپولیس نمی خواستند تمرین کنند و بخاطر حیثیت باشگاه ماشین سازی تمرین کردند و بخاطر پول نمی خواستند بازی کنند. با تلاشی که قربانی کرد در نهایت پول بازیکنان واریز شد و بازیکنانی هتل را ترک کردند و در نهایت به هتل برگشتند. این اتفاقات قبل دیدار برابر پرسپولیس زیبا نیست.

او درباره بازی با پرسپولیس تصریح کرد: بازی پرسپولیس را آنالیز کردیم و ۳ موقعیت گل داشتیم و فکر نمی کنم هیچ تیمی پرسپولیس را به این شیوه اذیت کرده باشد. اسدی حتی توپ را گل نکرد و بعد از او وحید نعمتی و سالاری نتوانستد موقعیت های خود را گل کنند. اشتباهات فردی موجب شد تا حریف از نقاط کور ما به گل برسند. تیم ما بازیکن ندارد و حتی دفاع چپ نداریم و دستمان بسته است.

اکبرپور که با رادیو گفتگو صحبت می کرد، در پایان گفت: برابر سپاهان همین نفرات را داشتیم و با این شرایط سخت با جان و دل بازی کردیم. حتی گفته می‌شد ما برای پاداش بازی کرده ایم. قبل بازی برخی ها دنبال حاشیه هستند که برایشان متاسفم. تیم ما به قدری حاشیه دارد باز هم برایمان حاشیه تولید می کنند. شایعه درست کردند من گفته ام پای بازیکنان حریفان را بشکنند! واقعا به این صحبت ها می خندم.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1753352 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن