سیاسی

ایثارگران استخدام می‌شوند/ تفسیر قانون عادی به عهده مجلس است

سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ – ۱۸:۰۳ ایثارگران استخدام می‌شوند/ تفسیر قانون عادی به عهده مجلس است

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه ومحاسبات مجلس با بیان اینکه تفسیر قانون عادی به عهده مجلس است، گفت: کسانی با تفسیر به رای ، بدنبال محدود کردن قانون هستند.

ایثارگران استخدام می‌شوند/ تفسیر قانون عادی به عهده مجلس است

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اظهار تاسف از اینکه برخی قانون مجلس را تفسیر به رأی می‌کنند، گفت: متاسفانه شنیده می‌شود که کسانی به دنبال تضییع حقوق ایثارگران هستند و با تفسیر برای مصوبه مجلس را محدود می‌کنند.

وی تاکید کرد: براساس این مصوبه مجلس، ایثارگران شاغلی که تا 29 اسفندماه 95 به صورت شرکتی، قرارداد کار معین وپیمانی در دستگاه‌های دولتی اشتغال داشته اند، در گروههای زیر مشمول قانون استخدام ایثارگران هستند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: آن دسته از ایثارگران که در حال حاضر بصورت شرکتی، قرارداد کار معین و پیمانی در دستگاههای دولتی اشتغال دارند، مشمول قانون استخدام ایثارگران هستند.

وی عنوان کرد: خانواده‌های شهدا، اعم از فرزند، همسر، خواهر وبرادر شهید، جانبازان و فرزندان آنها، با هر درصدی که جانبازی به آنها تعلق گرفته است.

حاجی بابایی اظهار داشت: رزمندگان و فرزندان رزمندگانی که حداقل ۶ ماه سابقه حضور درمیدان‌های دفاع مقدس را دارند، آزادگان و فرزندان آزادگانی که بیش از یک سال سابقه اسارت دارند.

وی یادآور شد: در آبان ماه سال جاری استفساریه استخدام ایثارگران به تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان رسیده است وبراساس این قانون دولت مکلف به تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاههای دولتی شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن