سیاسی

بابایی: سازمان بازرسی کل کشور مسئول نظارت بر اجرای مدیریت تعارض منافع شد

سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ – ۱۳:۵۱ بابایی: سازمان بازرسی کل کشور مسئول نظارت بر اجرای مدیریت تعارض منافع شد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از تعیین سازمان بازرسی به عنوان ناظر بر اجرای قانون مدیریت تعارض منافع طبق مصوبه امروز این کمیسیون خبر داد.

بابایی: سازمان بازرسی کل کشور مسئول نظارت بر اجرای مدیریت تعارض منافع شد

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز موضوع نظارت بر اجرای طرح مدیریت تعارض منافع بعد از تبدیل شدن به قانون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طبق مصوبه کمیسیون اجتماعی بنا شد تا نظارت بر مدیریت تعارض منافع بعد از تبدیل شدن به قانون در مورد نمایندگان توسط هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان، در مورد قضات توسط هیأت انتظامی قضات و در مورد کارکنان دولت و نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی سازمان بازرسی کل کشور به عنوان ناظر بر اجرای این قانون انجام شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همچنین در جلسه امروز طرح استفساریه بند ج ماده 112 قانون برنامه ششم توسعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

بابایی خاطرنشان کرد: بر اساس این مصوبه تمام کارکنان مناطق جنگی چه در زمان جنگ تحمیلی و چه امروز، حق مناطق جنگی دریافت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن