سیاسی

بابایی کارنامی: ۳۲ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی پرداخت شده است

جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ – ۰۷:۳۳ بابایی کارنامی: ۳۲ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی پرداخت شده است

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به بدهی 250 هزار میلیارد تومانی دولت به تامین اجتماعی گفت: با اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان فقط 32 هزار میلیارد تومان از این بدهی پرداخت خواهد شد.

بابایی کارنامی: ۳۲ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی پرداخت شده است

علی بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا در کشور تقریبا یک میلیون شغل تحت تأثیر قرار گرفته، اظهار داشت: دولت تلاش کرد بیمه بیکاری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به این عده پرداخت کند ولی فقط ۳۰۰ هزار نفر بیمه بیکاری گرفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم خواهان پرداخت بیمه بیکاری ناشی از آسیب‌های اقتصادی کرونا به ۲ میلیون شغل است، افزود: کمیسیون اجتماعی بنا دارد ساماندهی قراردادهای کار را در دستورکارهای خود قرار دهد زیرا شاهد نابه‌سامانی زیادی در این حوزه هستیم.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، اظهار داشت: دولت ۲۵۰ هزار میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهکار است ولی گویا بنا ندارند این بدهی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به قشر کارگر بدهند.

بابای کارنامی خاطرنشان کرد‌: در صورتی که این بدهی همین امروز پرداخت شود اتفاقات بسیار خوبی در زندگی کارگران و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی رخ خواهد داد، هر چند که با فشار مجلس ۳۲ هزار میلیارد تومان از این بدهی در قالب طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان پرداخت شده است اما مجلس بنا دارد بدهی دولت به تأمین اجتماعی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صفر کند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن