سیاسی

بادامچیان فقدان هنرمند ارزشی مرحوم «احمدعلی راغب»‌ را تسلیت گفت

يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ – ۰۲:۲۷ بادامچیان فقدان هنرمند ارزشی مرحوم «احمدعلی راغب»‌ را تسلیت گفت

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، درپی درگذشت هنرمند انقلابی و ارزشگرا مرحوم احمد علی راغب پیام تسلیتی صادر کرد.

بادامچیان فقدان هنرمند ارزشی مرحوم «احمدعلی راغب»‌ را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، درپی درگذشت هنرمند انقلابی و ارزشگرا مرحوم احمد علی راغب پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

درگذشت هنرمند انقلابی و ارزشگرا مرحوم احمد علی راغب را به رهبر معظم انقلاب که هنر و هنرمند شناسی گوهر شناس است و به جامعه هنری کشور تسلیت می گویم.

سالهای سال با این هنرمند به راستی هنرپیشه ارزشی آشنایی داشتم؛ قبل از پیروزی انقلاب و در آن دوران خفقان و سخت با شاعران بزرگی چون حمید سبزواری ، مشفق کاشانی و … از همکاری او با گروه شعار و سرود موتلفه اسلامی در سالهای 56 – 57 بهره مند بودیم و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز آهنگ سازی او برای سرودهای انقلابی همچون این پیروزی خجسته باد و الله اکبر، خمینی رهبر که به راستی سرودهایی حماسی و جاودانه هستند، از خدمات ارزشمند این استاد بزرگ هنر انقلابی است.

افتخار داریم که سرود حزب موتلفه اسلامی را نیز این هنرمند بزرگ و با صدای افتخارآفرین هنرمند والا آقای محمد گلریز ساخته است.

درگذشت او را تسلیت گفته و برای او علو درجات و غفران واسعه الهی مسالت دارم و فقدانش را به خانواده محترم او، یاران هنرمندش و دوستان موتلفه ای او تسلیت می گویم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن