اقتصادی

باران بهاری و باد شدید موقت در بسیاری از استان ها/ افزایش دما در شمال و گردوخاک در شرق

شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۱۸:۵۶ باران بهاری و باد شدید موقت در بسیاری از استان ها/ افزایش دما در شمال و گردوخاک در شرق

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در ۲۴ ساعت آینده در بسیاری از استان های کشور وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق گرد و خاک، در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب پیش بینی می شود.

باران بهاری و باد شدید موقت در بسیاری از استان ها/ افزایش دما در شمال و گردوخاک در شرق

محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده در استان‌های مرکزی، قم، تهران، البرز، قزوین، همدان، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، شرق کردستان، شرق کرمانشاه، شمال و شرق فارس، غرب یزد، شرق کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات استان‌های مازندران، هرمزگان و سمنان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق گرد و خاک در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب پیش بینی می شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: در ۲۴ ساعت آینده در شرق کشور به ویژه زابل و وزش باد شدید و گرد و خاک خواهیم داشت.

وی افزود: روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت در استان هایی که ذکر شد بارش به صورت پراکنده ادامه دارد.

اصغری اظهار داشت: روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت در غرب اصفهان، برخی مناطق استان‌های قم، مرکزی، زنجان، قزوین، کرمان، شمال و شرق فارس در ساعت بعد از ظهر افزایش ابر گاهی بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روزهای یک شنبه و دوشنبه هفته جاری در نیمه شمالی کشور افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

وی افزود: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در برخی نقاط استان‌های شمال غرب کشور، غرب سواحل خزر و استان‌های واقع در دامنه های البرز مرکزی رگبار و رعد و برق و وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

اصغری در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۰ و ۱۸ درجه خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۴۳ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۵ درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون بیمه رازی زمزم بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن