ورزشی

باران چشمه: تعاونی ورزش‌های زورخانه‌ای راه‌اندازی می‌شود

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 13:01 منتشر شده در مورخ: 1399/12/18 شناسه خبر: 1715125 جذب ورزشکاران جدید به این رشته در اولویت کار فدراسیون قرار دارد باران چشمه: تعاونی ورزش‌های زورخانه‌ای راه‌اندازی می‌شود باران چشمه: تعاونی ورزش‌های زورخانه‌ای راه‌اندازی می‌شود سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه و کشتی پهلوانی گفت: با هدف توسعه زیرساخت‌های ورزش‌های باستانی و کشتی پهلوانی تعاونی این رشته ورزشی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وزارت ورزش و جوانان؛ مهرعلی باران چشمه در مجمع انتخاباتی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان بوشهر اظهار داشت: ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی برگرفته از تقوا، ایثارگری، گذشت، دستگیری و تواضع بین جامعه ورزشکاران است.

وی بیان کرد: با وجود اینکه رشته ورزشی یاد شده در دنیا به نام ایران ثبت و ریشه در فرهنگ و آداب و رسوم ملی ما دارد ولی از لحاظ اعتباری شرایط مناسبی نداشته و نیازمند حمایت ویژه است.

باران چشمه اظهار داشت: در زمان حاضر جذب ورزشکاران جدید به رشته ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در اولویت کار فدراسیون قرار دارد که برای تحقق این مهم راهکارهای متنوعی پیش‌بینی شده‌است.

وی افزود: باید در این رشته‌ها نیز همانند سایر رشته‌های ورزشی پرطرفدار مثل فوتبال، جودو و تکواندو تسهیلاتی برای قهرمانان آن تدارک دیده شود تا ورزشکاران بیشتری جذب رشته ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی شوند.

باران چشمه تاکید کرد: در تعامل صورت گرفته با یکی از بانک‌ها با هدف توسعه زیرساخت‌های ورزش‌های باستانی و کشتی پهلوانی تعاونی این رشته ورزشی راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1715125 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال تور کیش آهنگ های جدید '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن