اقتصادی

بارش باران در نوار شمالی کشور تا 3 روز آینده/کاهش محسوس دما در سواحل خزر

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۷:۲۵ بارش باران در نوار شمالی کشور تا 3 روز آینده/کاهش محسوس دما در سواحل خزر

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا سه شنبه 28 مرداد در نوار شمالی کشور به ویژه استان های ساحلی خزر دما به طور محسوسی کاهش می یابد.

بارش باران در نوار شمالی کشور تا 3 روز آینده/کاهش محسوس دما در سواحل خزر

امیرحسین نقشینه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور در روزهای آتی و امروز اظهار داشت: در سه روز آینده در سواحل خزر و برخی نقاط استان‌های خراسان شمالی و اردبیل، همچنین شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی بارش باران داریم.

وی ادامه داد: در سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات هرمزگان جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز شدت بارش ها در استان گیلان است، گفت: از امروز تا سه شنبه در نوار شمالی کشور به ویژه استان های ساحلی خزر دما به طور محسوسی کاهش می یابد و دریای خزر روز دوشنبه هفته جاری مواج است.

نقشینه افزود: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در استان های ساحلی خزر و روز چهارشنبه در شمال آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده داریم.

وی ادامه داد: در پنج روز آینده پدیده غالب در شرق کشور به ویژه زابل و وزش باد و گرد و خاک خواهد بود همچنین در پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۴ و ۲۳ درجه خواهد بود.

وی بیان کرد: امروز 25 مرداد آسمان تهران صاف، جهت باد در پایتخت غربی و سرعت باد 17 کیلومتر بر ساعت است؛ دید افقی امروز در پایتخت بیش از 10 کیلومتر و نم نسبی 16 درصد است.

نقشینه اظهار داشت: فردا اهواز با بیشینه دمای ۴۵ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و اردبیل با کمی دمای 9 درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن