سیاسی

بازخورد منفی خودروهای شاسی بلند همراه وزرا در سفرهای استانی

جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۲:۰۳ بازخورد منفی خودروهای شاسی بلند همراه وزرا در سفرهای استانی

نماینده ساوه در مجلس گفت: در وضعیت معیشتی و اقتصادی فعلی حجم زیادی از خودروی خارجی چند میلیاردی دولتمردان در سفرهای استانی بازخورد بسیار بدی برای انقلابی که متعلق به پابرهنگان است دارد.

بازخورد منفی خودروهای شاسی بلند همراه وزرا در سفرهای استانی

حجت‌الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سفر استانی برخی وزرا خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی مسؤولین دولتی و وزرا را در سفرهای استانی و شهرستانی بیش از 20 خودروی شاسی بلند و چند میلیاردی همراهی می‌کند که اکثرا این خودروها متعلق به مدیران کل استانی است که بازخورد بسیاری بدی بین مستضعفان دارد.

وی افزود: در وضعیت معیشتی و اقتصادی ضعیف فعلی، این حجم از خودروی خارجی چند میلیاردی که دولتمردان را در این سفرها همراهی می‌‌کند بازخورد بسیار بدی برای انقلابی که متعلق به پابرهنگان است دارد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: متاسفانه وقتی این حجم از خودروی خارجی که بعضا قیمت‌ همه آنها حدود 100 میلیارد می‌شود به یک روستا یا یک نقطه فقیرنشین وارد می‌شوند آسیب‌های اجتماعی و روحی و روانی زیادی را روی اهالی می‌گذارد.

سبزی اظهار داشت: وقتی فاصله‌های طبقاتی بین مردم و مسئولین و مدیران زیاد شود نشان دهنده آن است که از آرمان‌های انقلاب فاصله گرفته‌ایم که باید هر چه سریع‌تر این ضعف را بر طرف کنیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که روزی فرا رسد که مسئولین و وزرا بدون تشریفات و خودروهای میلیاردی و محافظ بین مردم باشند و با آ‌نها نشست و برخاست کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن