ورزشی

بازدید رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از کلوپ‌های سافاری تهران

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 11:53 منتشر شده در مورخ: 1400/06/13 شناسه خبر: 1765268 بازدید رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از کلوپ‌های سافاری تهران بازدید رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از کلوپ‌های سافاری تهران همایش و دیدار صمیمی‌ کلوپ‌های سافاری استان تهران با مازیار‌ ناظمی‌ برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، روز جمعه همایش و دیدار صمیمی کلوپ‌های سافاری استان تهران با مازیار ناظمی، رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار شد.

در این همایش که به میزبانی پیست اتومبیلرانی آزادی برگزار شد نمایندگانی از کلوپ‌های ۲۲ گانه استان تهران حضور داشتند و ماشین‌ها و تجهیزات خود را به نمایش گذاشته بودند. رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور در این همایش به گفتگو با پیشکسوتان و نفراتی که در حوزه سافاری استان تهران فعالیت دارند پرداخت و در جریان مشکلات و خواسته‌های آنها قرار گرفت. ناظمی در این دیدارهای صمیمانه بر لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی جهت بالا رفتن مهارت‌های این کلوپ‌ها تاکید کرد و از آرش حاجی‌جعفری، مسئول کمیته تورینگ و سافاری فدراسیون خواست تا شرایط برگزاری این کلاس‌ها هرچه سریعتر فراهم شود. در این همایش مهران همتیان نایب رییس فدراسیون و مرتضی علی‌آبادی مسئول پیست آزادی، مازیار ناظمی را همراهی می‌کردند. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1765268 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن