ورزشی

بازدید سجادی از تمرین تیم ملی شمشیربازی

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 18:19 منتشر شده در مورخ: 1400/02/22 شناسه خبر: 1733545 بازدید سجادی از تمرین تیم ملی شمشیربازی بازدید سجادی از تمرین تیم ملی شمشیربازی سرپرست کاروان ایران در توکیو از تمرین تیم ملی شمشیربازی بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چهارمین مرحله اردوی آماده سازی ملی پوشان سابر ایران(در سالجاری)اعزامی به المپیک #توکیو۲۰۲۰ از چهارهم اردیبهشت ماه به میزبانی #آکادمی ملی المپیک آغاز شده و نفرات حاضر در اردو خود را برای حضور در بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان آماده می کنند.

در همین راستا دکتر نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به بازی‌های المپیک توکیو عصر امروز (چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت) با حضور در آکادمی ملی المپیک از نحوه آماده سازی ملی پوشان این رشته بازدید بعمل آورد. سجادی در این بازدید و طی دیدار با پیمان فخری سرمربی تیم ملی از وضعیت تک تک اردونشینان با خبر شد و در خصوص برنامه‌های آماده سازی پیش روی این تیم با وی به بحث و گفتگو پرداخت. گفتنی است در این مرحله از اردو مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی، فرزاد باهر ارسباران، نیما زاهدی و امیرحسین شاکر زیر نظر پیمان فخری سرمربی و امین قربانی مربی تیم سابر آقایان ایران به تمرین و آماده سازی می‌پردازند. تیم شمشیربازی سابر ایران برای نخستین بار توانسته چهار سهمیه انفرادی و تیمی را برای حضور در المپیک بدست آورد. https://www.dana.ir/1733545 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن