ورزشی

بازدید سفیر مجارستان از فدراسیون تیراندازی+عکس

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 13:50 منتشر شده در مورخ: 1400/03/29 شناسه خبر: 1744751 بازدید سفیر مجارستان از فدراسیون تیراندازی+عکس بازدید سفیر مجارستان از فدراسیون تیراندازی+عکس زولتان وارگا هاژونیس سفیر مجارستان در ایران با حضور در فدراسیون تیراندازی از امکانات و زیر ساخت های این فدراسیون بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، صبح امروز زولتان وارگا هاژونیس سفیر مجارستان در ایران به همراه دیگر مسئولان این سفارت از امکانات و تجهیزات فدراسیون تیراندازی بازدید و دقایقی با علی دادگر رییس این فدراسیون گفتگو کردند.

این دیدار با توجه تفاهم نامه بین دو کشور و حضور ورزشکاران ایران در اردوی مجارستان در راستای همکاری های مشترک انجام شد.

در ادامه دادگر از روند آمادگی تیم ملی تیراندازی و امکانات و تجهیزات این فدراسیون گزارشی ارائه کرد و اظهار داشت: فدراسیون تیراندازی ایران پیش از این با کشور مجارستان همکاری خوبی داشته و از توانایی های مربیان این کشور از جمله لازلو در رشته تفنگ و چابا در رشته تپانچه استفاده کرده است .

در ادامه نیز سفیر مجارستان ضمن ابراز خرسندی از حضور در فدراسیون تیراندازی گفت: زیر ساخت ها و امکانات این فدراسیون چشمگیر و ستودنی است و امیدوارم این فدراسیون به موفقیت های خوبی در المپیک دست یابد.

در این دیدار علی دادگر به همراه سفیر مجارستان از سالن ها و امکانات این فدراسیون بازدید کردند و دقایقی به تیراندازی پرداختند.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1744751 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن