اجتماعی

بالاترین نرخ بیکاری در تهران در منطقه 18 است/تشدید آلودگی هوا به دلیل فعالیت کارخانه آسفالت

سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۰:۳۶ بالاترین نرخ بیکاری در تهران در منطقه 18 است/تشدید آلودگی هوا به دلیل فعالیت کارخانه آسفالت

عضو شورای شهر تهران گفت:‌ نرخ بالای بیکاری و وضعیت قرمز و بنفش آلودگی هوا به دلیل فعالیت کارخانه آسفالت در منطقه ۱۸ از مشکلات عمده این منطقه است.

بالاترین نرخ بیکاری در تهران در منطقه 18 است/تشدید آلودگی هوا به دلیل فعالیت کارخانه آسفالت

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران درباره مشکلات منطقه 18 پایتخت اظهار داشت: موضوع دستفروشان و میزان بالای بیکاری در منطقه 18 جزو ابرچالش‌ها در این محدوده به شمار می‌رود که باید فکر اساسی جهت رفع این مشکلات کرد.

وی افزود: بیکاری در منطقه 18 بسیار زیاد است و 8.8 درصد جمعیت فعال منطقه بیکار هستند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد:‌ یکی از چالش‌های منطقه 18 که تهدیدهای امنیتی نیز می‌تواند به همراه داشته باشد موضوع چمچاله‌ها است در زمان بارندگی‌ها اگر آب در چمچاله‌ها قرار گیرد بیش از 2 هزار نفر از جمعیت اطراف آن با خطر جدی مواجه می‌شوند لذا افزایش ایمنی این چمچاله‌ها باید در دستور کار قرار گیرد و قبل از آغاز فصل بارش تدابیر لازم اندیشیده شود.

فراهانی گفت: همچنین تنها راه ورودی و خروجی از منطقه 18 اتوبان سعیدی است و دیگر مناطق تهران چنین وضعیتی ندارد. همچنین ایستگاه مترو در مرکز منطقه باید احداث شود.

وی بیان داشت:‌ 5 درصد مردم تهران در منطقه 18 زندگی می‌کنند و به لحاظ وضعیت کیفیت هوا اکثر مواقع این منطقه جزو مناطق قرمز یا بنفش است که وجود کارخانه آسفالت و تولید بتن از عمده دلایل آن محسوب می‌شود بنابر این باید این کارخانه آسفالت از این منطقه خارج شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن