سیاسی

باهنر: رئیس ستاد انتخاباتی هیچ کاندیدایی نیستم/ لزوم پرهیز از حرکت‌های وحدت‌شکن در جریان انقلاب

جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۲۱:۳۵ باهنر: رئیس ستاد انتخاباتی هیچ کاندیدایی نیستم/ لزوم پرهیز از حرکت‌های وحدت‌شکن در جریان انقلاب

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه رییس ستاد انتخاباتی هیچ کاندیدایی نیستم و ذیل تصمیمات شورای وحدت فعالیت خواهیم داشت، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا اجماع در میان اصولگرایان و نیروهای انقلاب فراهم شود.

باهنر: رئیس ستاد انتخاباتی هیچ کاندیدایی نیستم/ لزوم پرهیز از حرکت‌های وحدت‌شکن در جریان انقلاب

محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درخصوص خبری مبنی بر همکاری انتخاباتی با علی لاریجانی داوطلب احتمالی انتخابات اظهار داشت: من همواره گفته ام که بنا بر مشی مقام معظم رهبری از ورود اشخاص مشهور به عرصه انتخابات ریاست جمهوری که موجب استقبال مردم و افزایش مشارکت عمومی شود استقبال می‌کنم.

وی افزد: اما درخصوص خبری که در یکی از رسانه ها درج شده بود، متذکر می شوم که بنده و مجموعه جامعه اسلامی مهندسین و جبهه پیروان خط امام و رهبری بطور قطع ذیل شورای وحدت اصولگرایان فعالیت خواهیم کرد.

باهنر با تاکید بر اینکه رییس ستاد انتخاباتی هیچ کاندیدایی نیستم و همانگونه که گفتم ذیل تصمیمات شورای وحدت فعالیت خواهیم داشت، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا اجماع در میان اصولگرایان و نیروهای انقلاب فراهم شود و از هر حرکتی که به وحدت اصولگرایان لطمه بزند دوری نماییم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: انتظار از رسانه ها هم این است که در گرماگرم اخبار انتخاباتی، اخبار صحیح را در جامعه منتشر سازند و دوستان مجموعه اصولگرایی نیز نباید در دام بازی های رقیب بیفتند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون بیمه رازی زمزم بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن