سیاسی

بایدن معاون دولتی بود که سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ما اعمال کرد/ به دنبال خنثی کردن تحریم‌ها باشیم

جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ – ۰۹:۰۶ بایدن معاون دولتی بود که سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ما اعمال کرد/ به دنبال خنثی کردن تحریم‌ها باشیم

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: بایدن که هم اکنون به سمت ریاست جمهوری آمریکا رسیده، معاون دولت اوباما بود، دولتی که بیشترین و سخت ترین تحریم ها علیه ایران را اعمال کرد.

بایدن معاون دولتی بود که سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ما اعمال کرد/ به دنبال خنثی کردن تحریم‌ها باشیم

حمزه گرجه دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری آمریکا با تدابیر شدید امنیتی گفت: بعد از مدت ها درگیری و تنش بین دو جناح در آمریکا، دولت بایدن روی کار آمد و دموکرات ها دوباره قدرت را به دست گرفتند، این در حالی است که آمریکا مراسم تحلیف ریاست جمهوری را، با شدیدترین تدابیر امنیتی برگزار می کند.

وی ادامه داد: بایدن که هم اکنون به سمت ریاست جمهوری آمریکا رسیده، معاون دولت اوباما بود، دولتی که بیشترین و سخت ترین تحریم ها علیه ایران را اعمال کرد. وقتی نگاهی به کابینه دولت بایدن می اندازیم، ارتباط بین آن ها با صهیونیست ها بسیار مشهود است. صهیونیست هایی که همیشه رد پای آنان در بی ثباتی و جنگ ها بسیار پر رنگ و قابل توجه است.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: دولت بایدن اولویت خود را بازگشت به برجام و مذاکرات برجام پلاس قرار داده و این حرف، حرف وزیر خارجه پیشنهادی این کشور در جلسه تایید صلاحیت اوست و در داخل کشور نیز واژه مذاکره دوباره سر زبان غرب پرستان داخلی افتاده است.

گرجه تصریح کرد: اما نکته این جاست که نه قرار است مذاکراتی دوباره صورت بگیرد و نه ما نیاز به مذاکره داریم. سیاست های آمریکا همیشه بر فشار بوده و اگر هم زمانی از این فشار کوتاه آمده یا نتیجه مقاومت ملت عزیز ما و یا انتخاب شیوه دیگر برای ضربه زدن به ملت ایران بوده است. همان طور که اوباما در اعتراف خود به شکست رژیم تحریم ها در قبل از برجام اشاره کرد و گفت که برجام باعث استحکام ساختمان تحریم ها شده است.

وی افزود: این اقدامات ظالمانه در طول این چهل سال بیانگر آن است که آمریکایی ها هیچ گاه از خواسته های خود کوتاه نخواهند آمد زیرا با اصل انقلاب اسلامی مشکل داشته و تا زمانی که ایران و انقلاب اسلامی دست از آرمان ها و مبانی اصیل خود بر ندارد، دشمنی آنها ادامه دارد.

گرجه یادآور شد: اکنون وظیفه هر سه قوه حرکت به سمت خنثی کردن تحریم هاست نه رفع موقت آن، زیرا که آمریکا و متحدان اروپایی اش به هیچ یک از وعده ها و تعهدات خود، متعهد نبوده و اطمینانی هم نیست که باز هم به تعهدات خود عمل کنند. همان طور که ترامپ با امضایی از برجام خارج شد، احتمال خروج بایدن هم پس از دستیابی به خواسته های خود بسیار محتمل و قابل پیش بینی است.

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: ما همچنان خواستار تقویت توان داخلی و نگاه به داخل کشور هستیم و از انرژی هسته ای به عنوان حق مسلم خود نخواهیم گذشت و می دانیم که آمریکا هیچ گاه از ابزار فشار خود که تحریم هاست عقب نخواهد نشست و تنها راه مقابله با اقدامات ظالمانه آن ها، قوی شدن در تمامی ابعاد و نگاه به توان داخلی کشور است.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن