اجتماعی

بایدها و نبایدهای هواداری از نامزدهای انتخاباتی/ تشویش اذهان عمومی و سیاه‌نمایی ممنوع!

دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۱۱:۵۵ بایدها و نبایدهای هواداری از نامزدهای انتخاباتی/ تشویش اذهان عمومی و سیاه‌نمایی ممنوع!

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: هواداران کاندیداهای انتخاباتی باید ضمن اخلاق مداری از انتشار هرگونه محتوای تبلیغاتی علیه داوطلبان دیگر بپرهیزند.

بایدها و نبایدهای هواداری از نامزدهای انتخاباتی/ تشویش اذهان عمومی و سیاه‌نمایی ممنوع!

سرهنگ علی‌محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به رعایت اصول اخلاقی توسط کاربران و هواداران کاندیداهای انتخابات اشاره و اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات شاهد افزایش حجم فعالیت طرفداران کاندیداهای مختلف در فضای مجازی هستیم.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا تصریح کرد: کاربران و هواداران کاندیداهای انتخابات دقت داشته باشند که ضمن هواداری از کاندیدای مورد نظر خود، حتما موارد قانونی و اصول اخلاقی را رعایت کنند.

وی‌گفت: اخلاق‌مداری در انتخابات ، عدم انتشار هرگونه محتوای تبلیغاتی علیه داوطلبان،‌ عدم استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص برای تبلیغات و عدم انتشار صوت، تصویر یا فیلم خصوصی و خانوادگی نامزدها ازجمله این موارد است.

سرهنگ رجبی خاطرنشان کرد: عدم دسترسی غیرمجاز و تخریب تارنماها و پست الکترونیکی نامزدها و عدم تشویش اذهان عمومی و سیاه نمایی از جمله باید و نبایدهایی است که طرفداران کاندیداهای انتخابات باید مد نظر داشته و رعایت کنند تا انشاالله انتخاباتی سالم و پرشور داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون بیمه رازی زمزم بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن