سیاسی

باید به‌گونه‌ای مدیریت کرد که هم سیستم اداری دچار مشکل نشود و هم نکات بهداشتی رعایت شود

شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ – ۱۰:۳۳ باید به‌گونه‌ای مدیریت کرد که هم سیستم اداری دچار مشکل نشود و هم نکات بهداشتی رعایت شود

سخنگوی دولت در بازدید از متروی تهران گفت: فعالیت سیستم اداری در صورت فقدان نیروی کار با مشکل مواجه می‌شود و از همین‌رو باید این مساله را به گونه‌ای مدیریت کرد که هم سیستم اداری دچار مشکل نشود و هم بتوان نکات بهداشتی را رعایت کرد.

باید به‌گونه‌ای مدیریت کرد که هم سیستم اداری دچار مشکل نشود و هم نکات بهداشتی رعایت شود

به گزارش خبرگزاری فارس، علی ربیعی سخنگوی دولت صبح امروز (شنبه – ۱۹ مهر) در بازدید از چگونگی اجرای طرح اجباری‌ شدن استفاده از ماسک در شبکه متروی شهر تهران ضمن بازدید از ایستگاه متروی تجریش با اشاره به کاهش ساعت کاری کارکنان دولت و اجرای طرح دورکاری اظهار کرد: فعالیت سیستم اداری در صورت فقدان نیروی کار با مشکل مواجه می‌شود و از همین‌رو باید این مساله را به گونه‌ای مدیریت کرد که هم سیستم اداری دچار مشکل نشود و هم بتوان نکات بهداشتی را رعایت کرد.

وی افزود: تصمیم برای دورکاری کارمندان بر اساس نظام اداری گرفته می‌شود و اکنون نیز در شرایط لزوم حضور کارمندان به یک سوم کاهش یافته و ساعت کاری آنان هم کم شده است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه اکنون ادارات ما بهترین میزان از رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارد، به مصوبات آخرین جلسه ستاد اقتصادی اشاره کرد و گفت: در آخرین جلسه ستاد اقتصادی دولت تصمیم گرفتیم که با همکاری وزارت کشور، شهرداری‌ها و وزارت صمت، ۲۰ هزار اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شود.

وی افزود: بخشی از این اتوبوس‌ها با نوسازی ناوگان فرسوده کشور و از محل بودجه در نظر گرفته شده سازمان برنامه و بودجه تامین خواهد شد.

ربیعی با تاکید بر اینکه برای مدیریت شیوع کرونا مهمترین نقطه ضعف به حمل و نقل عمومی بازمی‌گردد، گفت: بعد از شیوع کرونا یک دوم تعداد مسافران مترو و دو سوم مسافران اتوبوس کاهش یافته است و به علت کاهش سفرها با مترو و اتوبوس در دوره شیوع کرونا، تعدادی از افراد برای جابجایی یا از خودرو شخصی استفاده می‌کنند یا سفرهای زائد خود را حذف کرده‌اند.

سخنگوی دولت همچنین با اشاره به شیوه کنترل و نظارت بر اماکنی مانند پاساژها اظهار کرد: متناسب با متراژ و شلوغی این اماکن کنترل‌ها بیشتر شده است و بازرسان نیز بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صنوف مختلف به ویژه نانوایی‌ها نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن