اجتماعی

با مقصران احتمالی تابلوی میدان جمهوری اسلامی برخورد می شود/عمدی در کار نبوده است

شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۵:۱۴ با مقصران احتمالی تابلوی میدان جمهوری اسلامی برخورد می شود/عمدی در کار نبوده است

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در قضیه اشتباه تابلوی میدان جمهوری اسلامی براساس بررسی‌های صورت گرفته تا این لحظه عمدی در کار نبوده است.

با مقصران احتمالی تابلوی میدان جمهوری اسلامی برخورد می شود/عمدی در کار نبوده است

برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درخصوص حواشی تعویض تابلوی نشان میدان جمهوری اسلامی و حذف واژه اسلامی گفت: سازمان زیباسازی به عنوان متولی سیما و منظر شهری ساماندهی تابلوی تعدادی از میادین شهر را در دستور کار قرار داد.

ضرغامی گفت: از این رو فهرستی از اسامی میادین تهیه و به مناطق ارسال شد و پس از اخذ نظر آنان مبنی برصحت عناوین و رسم الخط های فارسی و انگلیسی نسبت به اجرای تابلوی اسامی تایید شده اقدام شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی ادامه داد: یکی از این میادین میدان جمهوری اسلامی بوده که متاسفانه همکاران در منطقه مورد نظر دچار این اشتباه شدند و عنوان جمهوری را برای این میدان تایید و ارسال می کنند.

وی گفت: در میان همه کارکنان سازمان زیباسازی نسبت به حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین بنیان های اعتقادی این نظام حساسیت ویژه ای وجود دارد.

ضرغامی افزود: سازمان زیباسازی در مقاطع مختلف با عملکرد خود نشان داده است که برای حفظ نمادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری فعال داشته و این موضوع را بر خود فرض می داند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به این مطلب که بررسی های صورت گرفته تا این لحظه حکایت از آن دارد که در این ماجرا عمدی در کار نبوده است گفت: به شهروندان وعده می دهیم که با مقصران احتمالی این موضوع برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن