سیاسی

برخورد قاطع با عوامل شهادت شهید محمدی، کمترین مطالبه ملت غیور است

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ – ۱۶:۴۴ برخورد قاطع با عوامل شهادت شهید محمدی، کمترین مطالبه ملت غیور است

شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب مؤتلفه اسلامی تامید کرد: پیگیری مجدانه مسئولین و برخورد عاجل و قاطع با عوامل شهادت مظلومانه شهید محمدی، کمترین انتظار و مطالبه ملتی غیوری است که قلوبشان از این جنایت فجیع جریحه‌دار گردیده است.

برخورد قاطع با عوامل شهادت شهید محمدی، کمترین مطالبه ملت غیور است

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب مؤتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای شهادت شهید محمد محمدی را تسلیت گفت.

متن بیانیه شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب موتلفه اسلامی به شرح زیر است:

« لیقتل فی سبیل الله الذین یشرون الحیوة الدنیا بالاخرة و من یقتل فی سبیل الله فیقتل او یغلب فسوف نوتیه اجرا عظیما»

«مومنان باید در راه خدا با آنان که حیات مادی دنیا را بر آخرت گزیدند جهاد کنند و هر کسی در جهاد به راه خدا کشته شود فاتح است زود باشد که او را اجری عظیم دهیم. » نساء ـ 73

جبهه امر به معروف و نهی از منکر شهیدی دیگر در این راه پربهجت تقدیم اسلام نمود. بسیجی مجاهد، محمد محمدی با عمل به فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر به فیض شهادت نائل گردید.

خون پاک شهید محمدی، که جان عزیز خویش را در عنفوان جوانی برای اصلاح جامعه و مقابله با منکرات فدا کرد جان تازه‌ای به احیای امر به معروف و نهی از منکر بخشید و خانواده گرامیش نیز با اهدای اعضای پیکر پاک آن شهید گرانقدر، جان تازه ای به چند بیمار نیازمند اعطا کرد. چه حیات و ممات بابرکتی!

او برای خویش عزت دنیا و حسن عاقبت و سعادت ابدی را بدست آورد. اما آنان که این جوان مؤمن را با آماج ضربات ناجوانمردانه خود قرار دادند، جز تبهکاری و فساد و لعن و نفرت در دنیا و خسران و عذاب الهی در آخرت برای خود چیزی بدست نیاوردند.

جامعه نیک می داند که قیمت این خون های پاک، مسئولیت خطیر و سنگین آنها در قدردان از شهدا با پاسداری از خونشان و حفظ ارزش ها به عنوان میراث گرانبهایشان است.

امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای همگانی است که اگر بدان عمل شود، جامعه نیز آباد و آرامش و سلامت نفس بر آن حاکم خواهد شد.

پیگیری مجدانه مسئولین و برخورد عاجل و قاطع با عوامل شهادت مظلومانه شهید محمدی، کمترین انتظار و مطالبه ملتی غیوری است که قلوبشان از این جنایت فجیع جریحه دار گردیده است.

شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب مؤتلفه اسلامی ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این جوان ناهی از منکر به خانواده گرامیش، علو درجات و همنشینی با اولیاء در جنات برای آن شهید والامقام و صبر و اجر کثیر برای بازماندگانش از درگاه خداوند مسألت دارد. نامش جاودانه و راهش پررهرو و مستمر باد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن