سیاسی

برخی کشورهای آسیای شرقی همه برنامه‌های FATF را هم اجرا کرده‌اند اما وضع اقتصادی‌شان بدتر شده است

جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ – ۰۹:۴۵ برخی کشورهای آسیای شرقی همه برنامه‌های FATF را هم اجرا کرده‌اند اما وضع اقتصادی‌شان بدتر شده است

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به اینکه FATF برای به استثمار کشیدن کشورها تشکیل شده است، گفت: برخی کشورهای آسیای شرقی همه برنامه‌های FATF را هم اجرا کرده‌اند اما اوضاع اقتصادی‌شان بدتر شده است.

برخی کشورهای آسیای شرقی همه برنامه‌های FATF را هم اجرا کرده‌اند اما وضع اقتصادی‌شان بدتر شده است

جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره بررسی مجدد کنوانسیون‌های مربوط به FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: برنامه‌های FATF دارای 41 بند است که 39 بند آن را اجرا کردیم و اینکه اگر فکر کنیم آن 3 بند دیگر را هم اجرا کنیم مشکلات حل می‌شود خیال خامی بیش نیست.

وی معتقد است که مشکلات کشور به نگاه خودفروخته مسئولان در داخل کشور برمی‌گردد. چرا که اگر تمام بندهای FATF را هم اجرا کنیم نه تنها توفیقی در اقتصاد ما صورت نمی‌گیرد بلکه شرایط بدتر نیز خواهد شد.

رشیدی کوچی با تأکید براینکه معاهده‌های بین‌المللی همچون کنوانسیون‌های FATF برای به استثمار کشیدن کشورها نوشته شده است، گفت: برخی کشورهای آسیای شرقی همه کنوانسیون‌های FATF را هم اجرا کرده‌اند اما اوضاع اقتصادی شان بدتر شده است بنابراین دشمنان ما هیچگاه مصلحت ما را نمی‌خواهند.

نماینده مردم مرودشت در مجلس خاطرنشان کرد: اینکه سخنگوی دولت واکسن کرونا را به FATF ربط می‌دهد خیلی مسئله عجیبی بود که البته یکی از وزرا پاسخ آقای ربیعی را داد، اما اینکه دولت در چند ماه پایانی بخواهد تلاشی داشته باشد تا به تعهدات اخلاقی و قلبی خود به غربی جامه عمل بپوشاند طبیعی است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن