سیاسی

بررسی اشکالات قوانین انتخاباتی با حضور اعضای کمیسیون شورا‌ها

سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۳:۵۳ بررسی اشکالات قوانین انتخاباتی با حضور اعضای کمیسیون شورا‌ها

خلاء‌ها و نقایص قوانین انتخاباتی در جلسه مشترک جمعی از اعضای کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با رئیس پژوهشکده شورای نگهبان بررسی شد.

بررسی اشکالات قوانین انتخاباتی با حضور اعضای کمیسیون شورا‌ها

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با حضور در شورای نگهبان، در خصوص خلاء‌ها و نقایص قوانین انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شورا‌های اسلامی شهر و روستا با عباسعلی کدخدایی رئیس پژوهشکده شورای نگهبان گفتگو کردند.

در این جلسه که تعدادی از کارشناسان پژوهشکده شورای نگهبان نیز حضور داشتند، اشکالات قوانین انتخاباتی و راهکار‌های اصلاح و ارتقای نظام انتخاباتی بحث و تبادل نظر شد.

محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در این نشست از عزم جدی نمایندگان مجلس در جهت اصلاح قوانین انتخاباتی سخن گفت و برخی راهکار‌های اعضای کمیسیون برای رفع مشکلات قانونی را تبیین کرد.
کدخدایی رئیس پژوهشکده شورای نگهبان نیز ضمن استقبال از عزم نمایندگان در اصلاح قوانین انتخاباتی، ارائه راهکار را مبتنی بر چارچوب‌های قانون اساسی و سیاست‌های کلی انتخابات ضروری خواند و ابراز امیدواری کرد با انجام اصلاحات قوانین انتخاباتی تا حد زیادی از مشکلات موجود در انتخابات سال آتی کاسته شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن