اقتصادی

بررسی تاثیر پذیری اقتصاد ایران از تکانه‌های خارجی در اولین قسمت برنامه «عیار»

چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ – ۰۷:۰۳ بررسی تاثیر پذیری اقتصاد ایران از تکانه‌های خارجی در اولین قسمت برنامه «عیار»

اولین قسمت برنامه تلویزیونی «عیار» امشب ساعت 22 با حضور اکبر ترکان و با موضوع تاثیر پذیری اقتصاد ایران از تکانه های خارجی به صورت زنده از شبکه افق سیما به روی آنتن خواهد رفت.

بررسی تاثیر پذیری اقتصاد ایران از تکانه‌های خارجی در اولین قسمت برنامه «عیار»

به گزارش خبرگزاری فارس، برنامه تلویزیونی «عیار»، با شعار «محک مدیریت و اقتصاد ایران»، با اجرای محسن جندقی از امشب 11 آذرماه، هر سه شنبه ساعت 22 به صورت زنده از شبکه افق سیما به روی آنتن خواهد رفت.

عیار یک مجله اقتصادی در 4 بخش متنوع است: «خبرنامه» که در هر برنامه میزبان یک خبرنگار حوزه اقتصادی خواهد بود. «محک بازار» که هر هفته محمدهادی سلیمی‌زاده تحلیلی از بازارهایی مانند بورس، طلا و سکه، ارز، مسکن و مانند آن‌ها ارائه می‌دهد. «گزارش ویژه» حامد هادیان و ابوالقاسم رحمانی که هر هفته یک سوژه داغ را تصویر خواهند کشید و بخش محوری «پرونده ویژه» که با همراهی مسعود براتی، یک گفت و گوی چالشی با مسؤولین یا کارشناسان خبره خواهد داشت.

در برنامه اول عیار در پرونده ویژه «از آریزونا تا چهارراه استانبول» با حضور مهندس اکبر ترکان، به موضوع تأثیرپذیری اقتصاد ایران از تکانه‌های خارجی خواهد پرداخت. همچنین گزارش ویژه این هفته «برنامه شاد تا دانش آموزان ناشاد» است. محک بازار این هفته، نوسانات بورس در چند ماه اخیر را بررسی کرده و در بخش خبرنامه، محمدحسین علی‌اکبری، خبرنگار روزنامه جام‌جم حضور خواهد یافت.

این برنامه به سفارش شبکه افق سیما تهیه شده و کاری از مؤسسه «راوی روزهای تابستان» به تهیه کنندگی محمد ساسان و سردبیری محمدرضا علیزاده است.

ویدئویی درباره این برنامه تلویزیونی در ادامه ببینید:

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن