سیاسی

بررسی مشکلات پتروشیمی‌ها در کمیسیون اصل نود مجلس

پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ – ۱۲:۲۴ بررسی مشکلات پتروشیمی‌ها در کمیسیون اصل نود مجلس

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس از بررسی موضوع مشکلات مالیاتی و همچنین مشکلات در تولید و توزیع محصولات پتروشیمی در این کمیسیون خبر داد.

بررسی مشکلات پتروشیمی‌ها در کمیسیون اصل نود مجلس

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: مشکلات موجود در حوزه پتروشیمی در جلسه هفته آینده کمیسیون اصل نود مجلس مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و گزارشات مشکلات مربوط به ا ین حوزه به کمیسیون ارائه خواهد شد.

وی افزود: ما در حوزه پتروشیمی در کشور با مشکلاتی در حوزه تولید و توزیع و فرارهای مالیاتی مواجه هستیم که باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در حوزه تولید و توزیع محصولات پتروشیمی با آن مواجهیم این است که پتروشیمی هر استان به جای اینکه نیاز استان خود را تأمین کند، محصولاتش به دیگر استان‌ها فرستاده می‌شود.

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: به عنوان مثال؛ پتروشیمی بجنورد که می‌تواند نیاز استان خراسان شمالی را تأمین کند، تنها بخشی از محصولاتش در استان توزیع می‌شود و مابقی به بندرعباس می‌رود و متقابلاً محصولات پتروشیمی بندرعباس به بجنورد و خراسان شمالی می‌رود.

وی افزود: این مسئله باعث ورود دلالان و واسطه‌ها به این حوزه‌ها می‌شود و مشکلاتی را در زنجیره توزیع از جمله گرانی قیمت محصولات پتروشیمی و دیگر مسائل و مشکلات را به وجود می‌آورد و ثانیاً هزینه حمل و نقل به قدری سنگین است که در این ماجرا قابل چشم‌پوشی نیست.

وی اظهار داشت: همچنین ادامه رسیدگی به موضوع بورس نیز در برنامه کاری کمیسیون قرار دارد و ما منتظریم تا طی روزهای آتی مدارک و مستندات مربوط به این بخش به کمیسیون ارائه شود و پس از وصول اسناد و مدارک، جلسه برای ادامه رسیدگی به این موضوع برگزار خواهد شد.

پژمان‌فر گفت: دستگاه‌های مربوطه دو هفته از کمسیون اصل نود فرصت گرفتند تا اسناد و مدارک خود را به کمیسیون ارائه کنند که تاکنون یک هفته آن گذشته است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن