اجتماعی

برنامه جامع ستاد مناسب‌سازی ابلاغ شد/ استفاده از نظر تهرانی‌ها در پروژه‌های شهری

سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۱:۱۵ برنامه جامع ستاد مناسب‌سازی ابلاغ شد/ استفاده از نظر تهرانی‌ها در پروژه‌های شهری

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران از ابلاغ برنامه جامع ستاد مناسب‌سازی به شهرداری‌های مناطق 22‌گانه خبر داد و گفت: شهروندان به طور مستقیم می‌توانند بر اساس این برنامه جامع نظرات‌شان را در مورد طرح‌های شهری ارائه کنند.

برنامه جامع ستاد مناسب‌سازی ابلاغ شد/ استفاده از نظر تهرانی‌ها در پروژه‌های شهری

زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره برنامه جامع ستاد مناسب‌سازی پایتخت اظهار داشت: در هفته جاری جلسه ستاد مناسب‌سازی تهران برگزار شد و اقدامات و نتایج مؤثری از این جلسه به دست آمد از جمله اینکه برنامه جامع ستاد مناسب‌سازی جهت اجرا به شهرداری‌های مناطق 22‌گانه ابلاغ شد.

وی افزود: بر اساس این برنامه و طرح شهری شهروندان می‌توانند به طور مستقیم در مورد برنامه و پروژه‌های شهری نظرات‌شان را مطرح کنند.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد:‌همچنین پیش‌نویس دستورالعمل فعالبت مشاوران معلول معاونین چهارگانه شهرداری تهران تهیه شد و در حال حاضر سرعت و شتاب حرکت مناسب‌سازی در تهران افزایش یافته و از یک تا 10 نمره 6 را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که اوایل شورای پنجم نمره مناسب‌سازی یک بود.

نژادبهرام از اجرای اقدامات زیرساختی و ارائه دستورالعمل‌ها جهت مناسب‌سازی شهر تهران خبر داد و گفت: مشاورین معلول معاونت‌های چهارگانه شهرداری از ابتدای هر پروژه شهری با پیمانکاران همراه خواهند بود و نظارت بر اقدامات آنها خواهند داشت.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار سازمان بهزیستی در تهران حدود 200 هزار نفر معلول ساکن هستند گفت:‌به طور کلی 10 درصد جمعیت‌ها در همه جوامع دچار نوعی معلولیت هستند.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: همچنین در جلسه اخیر ستاد مناسب‌سازی کمیته پایش و نظارت در ستاد تشکیل شد که پیشنهاد این کمیته توسط انجمن باور که یکی از انجمن‌های مربوط به معلولین است ارائه شده بود و اکنون ستاد مناسب‌سازی دارای سه کارگروه شهرسازی، اجتماعی و پایش و نظارت است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن