اجتماعی

برنامه شهرداری در ایجاد دیپلماسی شهری/ انجام پروژه‌ها بر اساس جایزه خشت طلایی

چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ – ۰۸:۴۷ برنامه شهرداری در ایجاد دیپلماسی شهری/ انجام پروژه‌ها بر اساس جایزه خشت طلایی

مشاور شهردار تهران با اشاره به نقش جشنواره خشت طلایی در ایجاد دیپلماسی شهری گفت: برگزاری این رویداد سبب اجرای پروژه‌های شاخص و تأثیرگذار می‌شود.

برنامه شهرداری در ایجاد دیپلماسی شهری/ انجام پروژه‌ها بر اساس جایزه خشت طلایی

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ‌غلامحسین محمدی مشاور شهردار تهران در مراسم اختتامیه پنجمین دوره جایزه خشت طلایی اظهار داشت: دیپلماسی شهری یکی از راه‌های تعامل با شهرهای جهان است و هدف آن تقویت همکاری و دستیابی به علائق و منافع مشترک است.

وی گفت: رفع بسیاری از مشکلات شهری از طریق رسمی و دولتی با محدودیت‌هایی مواجه است اما دیپلماسی شهری ماهیت غیرسیاسی دارد که جایزه خشت طلایی این مسیر را میسر کرد.

مشاور شهردار تهران بیان داشت: جایزه خشت طلایی نه تنها فرصت رقابت مدیران شهری را در سطح ملی و بین‌المللی ایجاد کرد بلکه موجب تشویق کارشناسان شد تا به اجرای پروژه‌های شاخص بپردازند.

محمدی گفت: در 20 سال گذشته رویدادهای بین‌المللی زیادی در حوزه شهری از جمله نمایشگاه جهانی شهر هوشمند، جایزه معماری آقاخان و جایزه شهر در دسترس برگزار شده است و موضوع خشت طلایی تهران رویدادی جوان است و توسعه آن طی 5 دوره برگزاری با استقبال جهانی روبه‌رو بوده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن