اقتصادی

برکناری معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی/ جلالی جایگزین دهقان می‌شود

شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۲:۰۲ برکناری معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی/ جلالی جایگزین دهقان می‌شود

یک منبع آگاه از برکناری مرتضی دهقان معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی و انتصاب ابوالقاسم جلالی به عنوان معاون جدید هوانوردی این سازمان خبر داد.

برکناری معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی/ جلالی جایگزین دهقان می‌شود

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت:‌ امروز مرتضی دهقان معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی از این سمت برکنار می‌شود و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، ابوالقاسم جلالی که پیش از این معاون بازرگانی هما بود، به عنوان معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشور منصوب خواهد شد.

وی ادامه داد: شنیده‌ها حاکی از آن است که مرتضی دهقان به دنبال رفتن به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران یا فرودگاه امام خمینی(ره) است.

این منبع آگاه با اشاره به ادعای پیشین مرتضی دهقان مبنی بر نبود هیچ‌یک از مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری در بین متهمان سانحه یاسوج، گفت: وقتی که دو نفر از مدیران فعلی سازمان هواپیمایی به عنوان متهم سانحه یاسوج با قرار وثیقه آزاد هستند، مشخص نیست چطور در مقابل رسانه و مردم چنین مواردی مطرح می‌شود.

وی افزود: شبهاتی درباره پروازهای قطری و فروش موافقت اصولی تأسیس یک ایرلاین که روی کاغذ است هم مطرح شده است که در حال بررسی در دستگاه‌های نظارتی است و اگر نتیجه بررسی‌ها وقوع تخلفی را نشان بدهد طبعا در زمان مقتضی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن